158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki kulturowej / Adam E. Szczepanowski. - Warszawa : Difin, 2015. - 305 s. : il. ; 24 cm.
Megaekonomiczne i makroekonomiczne aspekty turystyki kulturowej 1.1. Istota i klasyfikacja turystyki kulturowej 1.2. Od historii ekonomii do ekonomiki turystyki kulturowej 1.3. Globalne aspekty turystyki kulturowej 1.4. Turystyka kulturowa w gospodarce kraju 1.5. Turystyka kulturowa jako czynnik rozwoju regionu 1.6. Polityka turystyczna i kulturalna Polski 1.7. Polityka Unii Europejskiej wobec turystyki kulturowej Mikroekonomiczne aspekty turystyki kulturowej 2.1. Istota i znaczenie rynku turystycznego 2.2. Popyt w turystyce kulturowej 2.3. Podaż na rynku usług turystyki kulturowej 2.4. Kształtowanie cen na rynku turystyki kulturowej 2.5. Komercjalizacja usług w turystyce kulturowej 2.6. Przedsiębiorstwa na rynku usług turystyki kulturowej Produkt turystyki kulturowej 3.1. Istota produktu w turystyce kulturowej 3.2. Atrakcyjność i cechy produktu w turystyce kulturowej 3.3. Tworzenie i kreowanie produktów turystycznych w turystyce kulturowej 3.4. Wybrane przykłady produktów turystyki kulturowej 3.4.1. Szlaki turystyczno-kulturowe 3.4.2. Zielone szlaki dziedzictwa przyrodniczo-kulturowego Greenways 3.4.3. Questy – i kulturowe produkty turystyczne z zagadkami 3.4.4. Geocaching – nawigacyjne poszukiwanie skarbów Zintegrowane markowe produkty turystyki kulturowej 4.1. Znaczenie jakości i marki w turystyce 4.2. Tworzenie i kreowanie marki (branding) w turystyce kulturowej 4.3. Rola marki w kształtowaniu kulturowych produktów turystycznych 4.4. Zintegrowane zarządzanie turystyką kulturową 4.5. Wybrane markowe produkty turystyki kulturowej na polskim rynku turystycznym 4.6. Problemy certyfikowania produktów turystyki kulturowej 4.6.1. System certyfikacji produktów turystycznych w Polsce 4.6.2. Certyfikowane polskie produkty o charakterze kulturowym 4.6.3. Ekonomiczne aspekty certyfikowanych polskich produktów kulturowych w świetle badań Perspektywy rozwoju turystyki kulturowej 5.1. Czynniki rozwoju turystyki kulturowej 5.1.1. Czynniki zewnętrzne 5.1.2. Czynniki wewnętrzne 5.2. Konkurencyjność produktów turystyki kulturowej 5.3. Marketing i promocja turystyki kulturowej 5.4. Bilans korzyści i zagrożeń związanych z turystyką kulturową 5.5. Kierunki rozwoju turystyki kulturowej w Polsce na tle trendów światowych
Sygnatura czytelni BWF: XII P 51
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141662 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7730 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [291]-304. Wykaz aktów prawnych s. 304-305.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla wykładowców i studentów związanych z turystyką kulturową na wszystkich typach uczelni wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób profesjonalnie zajmujących się organizacją imprez związanych w turystyką kulturową.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności