156861
Brak okładki
Książka
W koszyku
Charakterystyka rynku usług transportowych 1.1. Pojęcie, cechy, funkcje i struktura podmiotowo-przedmiotowa 1.2. Systematyka rynku 1.3. Procesy negocjacyjne i konkurencyjne 1.4. Determinanty rozwoju i przemiany 1.5. Rynek usług transportowych w procesach gospodarowania Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna i społeczna 2.1. Zjawiska i procesy rynkowe 2.2. Relacje ekonomiczne na rynku usług transportowych 2.3. Relacje społeczne na rynku na rynku usług transportowych 2.4. Zachowania rynkowe podmiotów Konkurencja na rynku usług transportowych 3.1. Mechanizm konkurencji 3.2. Formy i intensywność konkurencji 3.3. Instrumenty i rodzaje konkurencji 3.4. Przewaga konkurencyjna - źródła, rodzaje, skutki Interwencjonizm państwa na rynku usług transportowych 4.1. Podstawy interwencjonizmu państwa 4.2. Formuła i przedmiot interwencjonizmu państwa 4.3. Instrumenty interwencjonizmu państwa 4.4. Interwencjonizm bezpośredni i pośredni Badania rynku usług transportowych 5.1. Cele, rodzaje i zakres badań rynku 5.2. Źródła i metody badań marketingowych 5.3. Badania potrzeb przewozowych i popytu 5.4. Badania preferencji przewozowych i zachowań transportowych 5.5. Badanie wielkości rynku i rynkowego potencjału przedsiębiorstw transportowych Strategie funkcjonowania i rozwoju rynku usług transportowych 6.1. Strategia jako narzędzie i proces kształtowania rynku 6.2. Strategie na rynku usług transportowych 6.3. Wybór i wdrażanie strategii 6.4. Alianse, fuzje i przejęcia na rynku usług transportowych Rynek usług transportu drogowego 7.1. Charakterystyka rynku 7.2. Problemy funkcjonowania rynku 7.3. Przemiany na rynku 7.4. Kierunki rozwoju rynku Rynek usług transportu kolejowego 8.1. Rynek usług transportu kolejowego z uwzględnieniem Europy i Polski 8.2. Przemiany na rynku 8.3. Kierunki zmian i rozwoju rynku Rynek usług transportu lotniczego 9.1. Charakterystyka rynku 9.2. Problemy funkcjonowania rynku 9.3. Przemiany na rynku 9.4. Kierunki zmian i rozwoju rynku Rynek usług transportu morskiego 10.1. Charakterystyka rynku 10.2. Problemy funkcjonowania rynków żeglugowych i portowych 10.3. Przemiany na rynku 10.4. Kierunki zmian i rozwoju rynku Rynek usług transportu wodnego śródlądowego 11.1. Charakterystyka rynku 11.2. Problemy funkcjonowania rynku 11.3. Przemiany na rynku 11.4. Kierunki rozwoju rynku Rynek usług transportu miejskiego 12.1. Charakterystyka rynku 12.2. Problemy funkcjonowania rynku 12.3. Przemiany na rynku 12.4. Kierunki rozwoju rynku
Sygnatura czytelni BMW: VIII B 58
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 13999 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141732 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. przytyt. błędny zapis aut. Jerzy Burnewicz. W nocie o aut. s. 13 Jan Burnewicz.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. [387]-396. Netogr. s. 396.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów firm transportowych i zarządzających infrastrukturą, pracowników administracji rządowej i samorządowej, pracowników naukowych i studentów uczelni technicznych i ekonomicznych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności