158660
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo hotelowe jako podmiot rynku turystycznego 1.1. Pojęcie przedsiębiorstwa hotelowego 1.2. Cechy, funkcje, cele i zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego 1.3. Przedmiot działalności przedsiębiorstwa hotelowego 1.4. Zróżnicowanie funkcjonalne przedsiębiorstw hotelowych 1.5. Formy prawno-organizacyjne hoteli 1.6. Tendencje w zakresie struktury instytucjonalnej rynku 1.7. Powiązania hotelu z innymi podmiotami rynku turystycznego Ekonomiczne i finansowe aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego 2.1. Ekonomika hotelu 2.2. Rachunkowość zarządcza 2.3. Nowoczesna polityka cenowa 2.4. Finanse przedsiębiorstwa hotelowego 2.5. Zarządzanie ryzykiem Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego 3.1. Rodzaje struktur działalności gospodarczej w przedsiębiorstwach hotelowych 3.2. Podstawowe komórki organizacyjne w hotelu 3.3. Kultura organizacyjna w hotelu 3.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelu 3.5. Współczesne metody zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym 3.6. Nowoczesny marketing w hotelu 3.7. Jakość obsługi gościa hotelowego 3.8. Strategie i modele biznesu hotelowego 3.9. Społeczna odpowiedzialność biznesu hotelowego
Sygnatura czytelni BWF: XII L 79
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143247 N, 142170 N, 142942, 142171, 142172 (5 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7793 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [280]-288. Netogr. s. 288. Wykaz aktów prawnych s. 287-288.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków: turystyka i rekreacja oraz finanse i rachunkowość, jak również doktorantów, pracowników naukowo-dydaktycznych, przedstawicieli praktyki gospodarczej oraz wszystkich pasjonatów hotelarstwa.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności