158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zarządzania finansami przedsiębiorstwa hotelowego 9 1.1. Pojęcie przedsiębiorstwa hotelowego 9 1.2. Ekonomika hotelu 17 1.3. Funkcje oraz cele finansowe i pozafinansowe przedsiębiorstwa hotelowego 21 1.4. Główne strategie finansowe hotelu 24 Źródła informacji finansowej przedsiębiorstwa hotelowego 27 2.1. System rachunkowości w hotelu 27 2.2. Sprawozdanie finansowe hotelu 33 2.3. Standardowy System Rachunkowości Hotelowej (Uniform System of Accounts for the Lodging Industry - USALI) 54 Rozdział 3 Zarządzanie strukturą finansową hotelu 63 3.1. Źródła finansowania przedsiębiorstwa hotelowego 63 3.2. Teorie struktury kapitału i strategie finansowania hotelu 77 3.3. Kształtowanie struktury finansowania hotelu w oparciu o koszt kapitału 79 Zarządzanie płynnością i wynikiem finansowym hotelu 85 4.1. Zarządzanie płynnością finansową 85 4.2. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym netto 91 4.3. Kształtowanie wyniku finansowego 101 Polityka cenowa w hotelu 109 5.1. Pojęcie i determinanty polityki cenowej 109 5.2. Proces ustalania cen w hotelu o orientacji kosztowej 112 5.3. Proces ustalania cen w hotelu o orientacji rynkowej 117 Wykorzystanie rachunkowości zarządczej w procesie zarządzania hotelem 131 6.1. Istota i wykorzystanie rachunkowości zarządczej w hotelarstwie 131 6.2. Rachunkowość zarządcza według USALI 135 6.3. Budżetowanie jako narzędzie zarządzania hotelem 141 Ocena standingu finansowego hotelu 147 7.1. Proces oceny kondycji finansowej 147 7.2. System wczesnego ostrzegania w identyfikacji ryzyka upadłości 162 7.3. Ocena w oparciu o czynniki niemierzalne 166 Ocena opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych w przedsiębiorstwie hotelowym 173 8.1. Pojęcie i rodzaje przedsięwzięć inwestycyjnych w hotelu 173 8.2. Proces realizacji projektu gospodarczego 177 8.3. Ocena efektywności inwestycji w hotelu 180 8.4. Analiza ryzyka inwestycyjnego 191 Zarządzanie wartością hotelu 199 9.1. Wartość przedsiębiorstwa hotelowego i jego nośniki 199 9.2. Metody wyceny przedsiębiorstw hotelowych 203 9.3. Zarządzanie wartością hotelu 212
Sygnatura czytelni BMW: VI F 111
Sygnatura czytelni BWF: XII J 101
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142936, 142938, 142939, 142937 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142935 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7853 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 219-224. Netogr., wykaz aktów prawnych s. 225.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków turystycznych, studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerskich, doktorantów w obrębie nauk ekonomicznych, pracowników przedsiębiorstw hotelowych, a także dla kadry sprawującej funkcje menedżerskie w hotelach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności