158660
Book
In basket
1. Popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw 1.1. Rys historyczny rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw 1.2. Podstawy ontologiczno-epistemologiczne koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw 1.3. Specyfika popytu na produkty z perspektywy łańcucha dostaw 1.4. Rola popytu w kształtowaniu oferty produktowo-usługowej łańcucha dostaw 1.4.1. Produkt całkowity jako przedmiot przepływu fizycznego w łańcuchu dostaw 1.4.2. Charakterystyka popytu jako podstawa systematyki produktów w łańcuchu dostaw 2. Koncepcja zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw 2.1. Ewolucja i przesłanki formułowania koncepcji zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw 2.2. Koordynacja (synchronizacja) strumieni podaży i popytu na produkty 2.3. Współdziałanie przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty 2.4. Uwarunkowania zarządzania popytem na produkty i ich rola w kształtowaniu łańcucha dostaw 2.5. Zintegrowany proces zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw 3. Planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw 3.1. Istota i etapy planowania popytu na produkty w łańcuchu dostaw 3.2. Zbieranie informacji o przyszłym popycie na produkty w łańcuchu dostaw 3.2.1. Rola informacyjnego punktu rozdziału w gromadzeniu danych o popycie na produkty 3.2.2. Źródła informacji o popycie na produkty w ogniwach łańcucha dostaw 3.3. Metody prognozowania popytu na produkty w łańcuchu dostaw 3.4. Sprawdzenie wykonalności wyznaczonych planów popytu 3.5. Strategie wspierające planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw 4. Organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw 4.1. Organizowanie łańcucha dostaw 4.2. Dylematy organizacji zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw 4.3. Struktury organizacyjne w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw 4.3.1. Podmioty relacji międzyorganizacyjnych jako podłoże struktur organizacyjnych łańcucha dostaw 4.3.2. Typologia struktur organizacyjnych w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw 5. Koordynowanie działań wielopodmiotowych w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw 5.1. Struktura współdziałania przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw 5.2. Mechanizmy koordynacji współdziałania przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty 5.3. Rola mechanizmów koordynacji współdziałania przedsiębiorstw w kreowaniu oferty produktowo-usługowej łańcucha dostaw 5.4. Wykorzystanie lokalizacji materiałowego i informacyjnego punktu rozdziału w koordynowaniu działań wielopodmiotowych zarządzania popytem na produkty 5.5. Wzorce współdziałania przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw 6. Kontrolowanie działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw 6.1. Znaczenie kontroli w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw 6.2. Pomiar efektywności zarządzania popytem na produkty jako narzędzie wspomagające kontrolę 6.3. Metody i narzędzia pomiaru efektywności zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw 6.4. Efektywność zarządzania popytem na produkty w dwu- i trójstrefowych łańcuchach dostaw 6.4.1. Zakres realizacji koncepcji zarządzania popytem na produkty w strefach łańcucha dostaw 6.4.2. Efekty realizacji popytu na produkty w strefach łańcucha dostaw 7. Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż 7.1. Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw branży meblarskiej . 7.2. Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw branży motoryzacyjnej 7.3. Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw branży odzieżowej 7.4. Ocena procesu zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż i propozycje usprawnień Załącznik. Badanie problematyki zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw 1. Zakres i charakter badań bezpośrednich dotyczących zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw 2. Dobór i charakterystyka próby badawczej 3. Budowa instrumentu pomiarowego 4. Klasyfikacja łańcuchów dostaw ze względu na lokalizację materiałowego i informacyjnego punktu rozdziału 5. Grupowanie zmiennych wyrażających intensywność współdziałania przedsiębiorstw w badanych łańcuchach dostaw
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 142952 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [252]-285. Netogr. s. 285.
Target audience note
Dla specjalistów w dziedzinie logistyki i zarządzania, a także dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny logistyki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności