158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Logistyka zaopatrzenia a strategia zakupowa Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie Identyfikacja i optymalizacja kosztów zakupu Outsourcing w logistyce E-logistyka - informatyczne wsparcie zarządzania logistycznego Decyzje ograniczające ryzyko zakupów Koncepcje sieci zaopatrzenia Proces poszukiwania i segmentacji dostawców Segmentacja dostawców Logistyka informacji w sferze zakupów E-procurement i platformy przetargowe Normy ISO a ocena dostawców Porównanie dostawców Metody oceny i kwalifikacji dostawców Audit dostawców Systemy punktowe oceny dostawców Inne systemy oceny dostawców Kwalifikacja dostawców Książka dostawcy jako zbiór procedur zakupowych Proces ofertowy w zakupach Zapotrzebowanie i zapytanie ofertowe Prawne uwarunkowania ofert dostawców Procedury postępowania z ofertami dostawców Zamówienie jako akceptacja oferty Znaczenie ogólnych warunków zakupu (OWZ) Negocjacje zakupowe Etapy negocjacji zakupowych Przygotowanie negocjacji przez kupującego Taktyki negocjacji zakupowych Techniki przełamywania impasu w negocjacjach Specyfika negocjacji z dostawcami zagranicznymi i monopolistami Ogólna koncepcja umowy z dostawcą Wpływ założeń w zakresie ogólnej koncepcji na kształt umowy Baza dostawy według zwyczajów Incoterms 2010 Sposoby rozliczania umów zakupu Zasady negocjowania rozliczenia umowy przez kupującego Elementy umowy z dostawcą Elementy umowy i zasady ich negocjowania Dane formalne umowy Zasadnicze warunki umowy zakupu Ogólne warunki umowy zakupu Zabezpieczanie terminów dostaw i kary umowne Rozstrzyganie spraw spornych Umowa ramowa w sferze zakupów Specyfika ramowej umowy zakupu Elementy umowy ramowej Ustalanie cen i harmonogramów dostaw Zawieranie umów wykonawczych w ramach umowy ramowej Pierwszeństwo uzgodnień w warunkach umowy ramowej Transport w zaopatrzeniu przedsiębiorstwa Transport a logistyka w przedsiębiorstwie Wykorzystanie spedytorów w zaopatrzeniu Podstawy prawne umów transportowych Zawieranie umów transportowych Decyzje w zakresie transportu drogowego Reklamowanie zakupu towarów i usług Prawne uzasadnienia reklamacji Rękojmia jako odpowiedzialność z mocy prawa Gwarancja jako podstawa reklamacji na podstawie umowy Kwestie odpowiedzialności dostawcy na bazie Konwencji CISG Reklamacje wobec spedytorów i przewoźników
Sygnatura czytelni BMW: VI I 196
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145714 N, 145725 N, 145713 N, 145726 N, 145724 N, 145712 N, 145723 N, 145715 N (8 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142963 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Strona przytytułowa: Seria rekomendowana przez Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [241]-243.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów i praktyków - menedżerów oraz logistyków i handlowców.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności