158660
No cover
Book
In basket
Komunikacja w zarządzaniu projektami 15 1.1. Komunikacja jako ważna przyczyna porażek w projektach 18 1.2. Komunikacja jako ważny czynnik powodzenia projektów 20 1.3. Przeciążenie informacyjne w projekcie 31 Komunikacja w standardach zarządzania projektami 39 2.1. Metodyki i standardy zarządzania projektami 39 2.2. Standard zarządzania projektami Project Management Institute 42 2.3. Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 63 2.4. Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu 76 2.5. Standard Polskie Wytyczne Kompetencje IPMA 84 2.6. Porównanie komunikacji w standardach zarządzania projektami 89 2.7. Modele dojrzałości projektowej a zarządzanie komunikacją 100 2.7.1. PM Solutions' Project Management Maturity Model (PMMM 100 2.7.2. Ocena poziomu dojrzałości projektowej w zarządzaniu komunikacją - wyniki badań 109 Wpływ uwarunkowań organizacyjnych na komunikację w projekcie 113 3.1. Wpływ struktury organizacyjnej na komunikację w projekcie 114 3.2. Wpływ kultury organizacyjnej na komunikację w projekcie 121 Podstawowe środki przekazu wykorzystywane w środowisku projektowym 125 4.1. Tradycyjne środki przekazu 127 4.2. Nowoczesne środki przekazu 131 4.3. Systemy dedykowane do zarządzania projektami 146 Podstawy komunikacji w projektach 149 5.1. Komunikacja w projekcie 150 5.2. Zarządzanie komunikacją w projekcie 152 5.3. Komunikacja jako ciągły i wszechobecny proces w projektach 154 5.4. Rola skutecznego komunikowania się i zarządzania komunikacją 155 5.5. Komunikacja a świadomość i potrzeby interesariuszy 159 5.6. Komunikacja i zarządzanie komunikacją w cyklu życia projektu 162 Komunikacja w zespole projektowym 171 6.1. Pojęcie, teoria i zasady komunikacji interpersonalnej 172 6.2. Nadawanie komunikatów 180 6.3. Konstrukcja komunikatu 188 6.4. Odbieranie komunikatów 194 6.5. Bariery komunikacyjne 200 Komunikacyjne przykazania kierownika projektu 205 7.1. Inicjowanie - zrozumieć interesariuszy 206 7.2. Definiowanie - zdobyć zaufanie zespołu 209 7.2.1. Kierownik projektu a komunikacja w zespole 211 7.2.2. Jak komunikacja wpływa na relacje w zespole? 214 7.3. Planowanie - komunikuj zmianę 217 7.4. Realizacja - rozwiązuj konflikty 222 7.5. Zamknięcie - informacja zwrotna 226 Narzędzia i dokumenty wspierające komunikację w projekcie 235 8.1. Narzędzia i dokumenty inicjowania komunikacji 235 8.1.1. Mapa interesariuszy 236 8.1.2. Wymagania klienta 245 8.1.3. Schemat organizacyjny projektu 249 8.1.4. Spotkanie inauguracyjne projektu 252 8.2. Narzędzia i dokumenty planowania komunikacji 254 8.2.1. Plan komunikacji - plan zarządzania komunikacją 255 8.2.2. System kontroli dokumentów projektowych - repozytorium projektowe 261 8.2.3. Dokumentacja projektowa 265 8.2.4. Kalendarz projektu 267 8.2.5. Macierz odpowiedzialności 268 8.2.6. Zasady i reguły komunikacji w zespole 271 8.3. Narzędzia i dokumenty w procesie realizacji i kontroli komunikacji 274 8.3.1. Raporty 274 8.3.2. Spotkania statusowe 286 8.3.3. Protokoły z zebrań 288 8.3.4. Prezentacje projektu 293 8.4. Narzędzia i dokumenty w procesie zakończenia komunikacji 293 8.4.1. Lessons learned, doświadczenia projektowe 293 8.4.2. Akceptacja zakończenia projektu i rezultatów projektu 297
Sygnatura czytelni BMW: IX L 36 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5602 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. 323-328.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności