156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe Sytuacje kryzysowe 15 1.1. Sytuacje nadzwyczajne jako generatory sytuacji kryzysowych 15 1.2. Klęski żywiołowe 22 1.2.1. Powodzie 25 1.2.2. Susze 26 1.2.3. Pożary 28 1.2.4. Trzęsienie ziemi 29 1.2.5. Silne wiatry 30 1.2.6. Śnieżyce 30 1.3. Skutki żywiołowych zdarzeń nadzwyczajnych 31 1.3.1. Zagrożenie ekologiczne 31 1.3.2. Epidemie 32 1.3.3. Awarie techniczne 32 1.4. Ochrona ludności i dóbr 33 1.5. Zagrożenia czasu wojny 35 Problematyka zarządzania kryzysowego 39 2.1. Podstawy zarządzania kryzysowego 39 2.2. Uwarunkowania prawne zarządzania kryzysowego 42 2.3. System zarządzania kryzysowego 43 Organizacja zarządzania kryzysowego 47 3.1. Zasady organizacji zarządzania kryzysowego 47 3.2. Uwarunkowania organizacyjne zarządzania kryzysowego 50 3.2.1. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie państwa 52 3.2.2. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie województwa 55 3.2.3. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie powiatu 58 3.2.4. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie gminy 60 Procedury zarządzania kryzysowego 63 4.1. Planowanie zarządzania kryzysowego 63 4.1.1. Planowanie cywilne 64 4.1.2. Plany reagowania kryzysowego 65 4.2. Elementy realizacji zadań zarządzania kryzysowego 66 4.2.1. Podstawowe zadania Wydziału Zarządzania Kryzysowego 66 4.2.2. Kontrola wykonania zadań zarządzania kryzysowego 69 4.2.3. Centra zarządzania kryzysowego 71 Zabezpieczenie logistyczne zarządzania kryzysowego 73 5.1. Logistyka w zarządzaniu kryzysowym 73 5.1.1. Zarządzanie w fazach 74 5.1.2. Specyfika zarządzania logistycznego w sytuacjach kryzysowych 75 5.1.3. Struktura organizacyjna grup logistycznych zespołów zarządzania kryzysowego 76 5.1.4. Czynniki determinujące organizację zabezpieczenia logistycznego ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych 76 5.1.5. Potencjał logistyczny w sytuacjach kryzysowych 78 5.2. Cel zabezpieczenia logistycznego zarządzania kryzysowego 82 5.3. Organizacja zabezpieczenia logistycznego w rozwiązywaniu sytuacji Kryzysowych 86 5.4. Zasady organizacji zabezpieczenia logistycznego poszkodowanych w sytuacjach kryzysowych 94 Metody, techniki i narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi Zarządzanie zasobami ludzkimi 107 6.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi 107 6.2. Zasady i modele zarządzania zasobami ludzkimi 112 6.3. Narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi 117 Motywacja w procesie zarządzania zasobami ludzkimi 123 7.1. Teorie motywacji 123 7.2. Modele motywacji 133 7.3. Czynniki i instrumenty motywacji 137 Coaching 151 8.1. Istota coachingu 151 8.2. Profesjonalizacja coachingu i jego modele 155 8.2.1. Metamodel coachngu 155 8.2.2. Model kontekstualny 156 8.2.3. Model „osobistej konsultacji 157 8.3. Facylitacyjny charakter coachingu 160 8.4. Charakterystyka coachingu rozwoju osobistego 165 8.5. Coaching mocnych stron 169 8.6. Rozwój modeli coachingu 171 Coaching umiejętności interpersonalnych 173 9.1. Charakterystyka coachingu umiejętności interpersonalnych 173 9.2. Metody wspierania umiejętności interpersonalnych 176 9.3. Główne wyzwania interpersonalne 179 Problematyka negocjacji 185 10.1. Istota i znaczenie negocjacji 185 10.1.1. Ogólne pojęcie negocjacji 185 10.1.2. Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów 187 10.1.3. Wzorcowy model negocjatora 191 10.1.4. Podstawowe taktyki negocjacji 195 10.2. Główne fazy negocjacji 197 10.2.1. Przygotowanie negocjacji 197 10.2.2. Struktura i przebieg procesu negocjacji 201 10.2.3. Prowadzenie rozmów 202 10.2.4. Zakończenie negocjacji 209 Jakość w procesie zarządzania zasobami ludzkimi Koncepcje zarządzania jakością 213 11.1. Zasady i płaszczyzny w zarządzaniu jakością 215 11.2. Czynnik ludzki w procesie zarządzania jakością 222 Kapitał ludzki w procesie zarządzania jakością 225 12.1. Wpływ zarządzania jakością na zasoby ludzkie 225 12.2. Znaczenie wiedzy w procesie zarządzania jakością 231 12.3. Rola kierownictwa w procesie zarządzania jakością 236 12.4. Systemy zarządzania jakością a korzyści dla organizacji i zasobów ludzkich 238 Wpływ jakości kapitału ludzkiego na funkcjonowanie i rozwój organizacji 243 13.1. Jakość kapitału ludzkiego 243 13.2. Rozwój organizacji a jakość kapitału ludzkiego 252 13.3. Jakość kapitału ludzkiego a rozwój gospodarczy 264
Sygnatura czytelni BMW: XII D 23 @
Status dostępności:
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5609 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 267-277.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności