156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jako funkcja kreowania biznesu 1.1. Rys historyczny rozwoju nauk o zarządzaniu 1.2. Istota zarządzania przedsiębiorstwem 1.3. Modele biznesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem Jakość w teorii zarządzania 2.1. Istota kategorii jakości 2.2. Koszty jakości 2.3. Jakość w obsłudze klienta Koncepcje doskonalenia jakości 3.1. Systemowe koncepcje doskonalenia 3.2. Modele nagród jakości 3.3. Znormalizowane modele samooceny Normatywne systemy zarządzania jakością 4.1. Rodzina norm ISO serii 9000 4.2. Polska norma PN-EN ISO 9001:2015 4.3. Polska norma PN-EN ISO 9004:2010 4.4. Branżowe systemy zarządzania Metody i narzędzia zarządzania jakością 5.1. Metody zarządzania jakością 5.2. Narzędzia zarządzania jakością Europejska polityka zarządzania jakością 6.1. Unijne uregulowania prawne dotyczące jakości produktów 6.2. Organizacje normalizacyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 316
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5620 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144026 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr., wykaz norm i aktów prawnych s. [169]-179.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla nauczycieli akademickich i studentów kierunków ekonomia, zarządzanie oraz kierunków pokrewnych, a także dla kierowników każdego szczebla.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności