156984
No cover
Book
In basket
Zarządzanie jako funkcja kreowania biznesu 1.1. Rys historyczny rozwoju nauk o zarządzaniu 1.2. Istota zarządzania przedsiębiorstwem 1.3. Modele biznesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem Jakość w teorii zarządzania 2.1. Istota kategorii jakości 2.2. Koszty jakości 2.3. Jakość w obsłudze klienta Koncepcje doskonalenia jakości 3.1. Systemowe koncepcje doskonalenia 3.2. Modele nagród jakości 3.3. Znormalizowane modele samooceny Normatywne systemy zarządzania jakością 4.1. Rodzina norm ISO serii 9000 4.2. Polska norma PN-EN ISO 9001:2015 4.3. Polska norma PN-EN ISO 9004:2010 4.4. Branżowe systemy zarządzania Metody i narzędzia zarządzania jakością 5.1. Metody zarządzania jakością 5.2. Narzędzia zarządzania jakością Europejska polityka zarządzania jakością 6.1. Unijne uregulowania prawne dotyczące jakości produktów 6.2. Organizacje normalizacyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 316
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5620 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 144026 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr., wykaz norm i aktów prawnych s. [169]-179.
Target audience note
Dla nauczycieli akademickich i studentów kierunków ekonomia, zarządzanie oraz kierunków pokrewnych, a także dla kierowników każdego szczebla.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności