158660
No cover
Book
In basket
Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu. 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania. 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym. 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu. 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich. 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną. 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji. 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym. 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym. 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce. 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych. 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną. 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 47 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5634 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 255-265. Wykaz aktów prawnych s. 265-267. Netogr. s. 267-268.
Target audience note
Monografia powstała na podst. pracy doktorskiej pt.: Model zarządzania konsumpcją odpowiedzialną instrumentem rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Dla osób zainteresowanych współczesnym konsumentem oraz do przedstawicieli administracji publicznej, studentów i pracowników naukowych uczelni.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności