158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu. 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania. 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym. 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu. 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich. 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną. 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji. 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym. 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym. 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce. 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych. 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną. 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 47 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5634 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 255-265. Wykaz aktów prawnych s. 265-267. Netogr. s. 267-268.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Monografia powstała na podst. pracy doktorskiej pt.: Model zarządzania konsumpcją odpowiedzialną instrumentem rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Dla osób zainteresowanych współczesnym konsumentem oraz do przedstawicieli administracji publicznej, studentów i pracowników naukowych uczelni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności