158710
No cover
Book
In basket
1. Województwo Łódzkie – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość 1.1. Rys historyczny województwa Łódzkiego 1.2. Sytuacja społeczno-gospodarcza województwa Łódzkiego 1.3. Wizja rozwoju województwa Łódzkiego 2. Kolej a procesy urbanizacji województwa Łódzkiego 2.1. Rozwój miast do roku 1902 2.2. Rozwój miast w latach 1902–1939 2.3. Rozwój miast od roku 1939 do czasów współczesnych 3. Rola kolei w rozwoju społeczno-gospodarczym regionu Łódzkiego 3.2. Początki rozwoju gospodarczego regionu 3.3. Pokonywanie barier transportowych 3.4. Wyzwania gospodarki przełomu XX i XXI wieku 4. Rys historyczny kształtowania się Łódzkiego Węzła Kolejowego 4.2. Początki kolei w regionie Łódzkim – droga żelazna Warszawsko-Wiedeńska 4.3. Połączenie kolejowe dla Łodzi – Kolej Fabryczno-Łódzka 4.4. Kolej Iwanogrodzko-Dąbrowska i inne projekty linii kolejowych w regionie Łódzkim 4.5. Drugi dworzec w Łodzi – budowa odnogi kaliskiej DŻWW 4.6. Historyczne plany rozwoju sieci kolejowej w regionie 4.7. Między wojnami – przekształcenia i uzupełnienia sieci kolejowej 4.8. Wojenne inwestycje 4.9. Kolej w powojennej Łodzi 5. Rozwój infrastruktury kolejowej w węźle Łódzkim – stan obecny i planowane inwestycje 5.2. Ewolucja stanu infrastruktury kolejowej w województwie Łódzkim 5.3. Działania zrealizowane do roku 2015 i ich efekty 5.4. „Wąskie gardła” w sieci kolejowej województwa Łódzkiego 5.5. Działania przewidziane do realizacji w ramach perspektywy finansowej UE 2014–2020 6. Rozwój kolejowych przewozów międzyregionalnych i regionalnych na obszarze województwa Łódzkiego 6.2. Połączenia międzyregionalne 6.3. Kolejowe połączenia w regionie Łódzkim 6.4. Organizacja i finansowanie połączeń pasażerskich 7. Uwarunkowania osadnicze, techniczne i organizacyjne multimodalności w przewozach pasażerskich na obszarze województwa Łódzkiego 7.2. Potrzeba integracji sieci pasażerskiej w świetle polityki transportowej 7.3. Sieć osadnicza a sieć transportowa województwa Łódzkiego 7.4. Model powiązań multimodalnych dla obszaru województwa Łódzkiego 8. Multimodalność w aglomeracji Łódzkiej w aspekcie funkcjonowania węzła multimodalnego Łódź Fabryczna i tunelu średnicowego 8.2. Uwarunkowania funkcjonalności Łódzkiego Węzła Kolejowego 8.3. Koncepcja dworca centralnego jako głównego węzła multimodalnego miasta, aglomeracji i regionu 8.4. Projekt kolejowego tunelu średnicowego pod centrum miasta 8.5. Multimodalność w systemie kolej-komunikacja miejska 8.6. Projektowane rozwiązania techniczne dla stacji Łódź Fabryczna i tunelu średnicowego 9. Łódzka Kolej Aglomeracyjna – dotychczasowe wyniki i perspektywy rozwoju 9.2. Tabor i jego utrzymanie 9.3. Sieć połączeń 9.4. Działania marketingowe Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej 9.5. Dotychczasowe wyniki przewozowe 10. Nowoczesne zasady organizacji przewozów aglomeracyjnych w zastosowaniu do ŁKA 10.2. Charakterystyka przewozów aglomeracyjnych 10.3. Współczesne zasady kształtowania przewozów aglomeracyjnych 10.4. Zasady organizacji kolejowych przewozów aglomeracyjnych 10.5. Przewozy aglomeracyjne – przykład ŁKA 11. Łódzka Kolej Aglomeracyjna w opinii społecznej – działania marketingowe 11.2. Marketing usług kolejowych 11.3. Marketing w Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej 11.4. Potrzeby i oczekiwania podróżnych – badania marketingowe 11.5. Komunikacja 11.6. Społeczna odpowiedzialność biznesu 11.7. Dalsze kierunki działań marketingowych 12. Przewozy towarowe w regionie Łódzkim – stan obecny i warunki rozwoju 12.2. Ciągi transportowe wykorzystywane do przewozu ładunków 12.3. Punkty eksploatacyjne w przewozach ładunków 12.4. Potencja rozwoju przewozów ładunków transportem kolejowym w województwie Łódzkim 13. Rola transportu szynowego w budowaniu kapitału terytorialnego w Warszawsko-Łódzkim Obszarze Funkcjonalnym (WŁOF) 13.1. Wprowadzenie – założenia teoretyczne i współczesne trendy rozwojowe 13.2. Transport i logistyka w strategiach rozwoju makroregionu centralnego 14. Kierunki rozwoju Łódzkiego Węzła Kolejowego w perspektywie długookresowej 14.2. Stan sieci kolejowej na terenie województwa łódzkiego po realizacji inwestycji z perspektywy 2014–2020 14.3. Zidentyfikowane braki w sieci kolejowej na terenie województwa i w połączenia z innymi województwami 14.4. Rozwój sieci TEN-T 14.5. Propozycje inwestycji infrastrukturalnych w perspektywie 2030 roku
Availability:
Magazyn
Copies are only available in the library: sygn. 144247 E N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych przy rozdz.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności