158660
No cover
Book
In basket
Rozdział 1. Potrzeby i motywacje konsumentów. Rozdział 2. Psychoanaliza i nieświadomość. Rozdział 3. Techniki projekcyjne. Rozdział 4. Badania motywacyjne. Rozdział 5. Archetypy. Rozdział 6. Segmentacja konsumentów. Rozdział 7. Segmentacja psychgraficzna. Rozdział 8. Postawy konsumentów. Rozdział 9. Badania wartości. Rozdział 10. Obraz samego siebie. Rozdział 11. Metodologia badań segmentacyjnych. Rozdział 12. Psychografia w czasach Big Data.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 45 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5645 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 237-240.
Target audience note
Dla praktyków marketingu i reklamy.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności