158664
Książka
W koszyku
I. Budowa somatyczna i parametry fizjologiczne młodych adeptów tańca 1.1. Predyspozycje somatyczne w tańcu klasycznym -porównanie budowy ciała uczennic szkoły baletowej i liceum ogólnokształcącego 1.2. Analiza porównawcza wskaźnika BMI 10-12- letnich uczennic ogólnokształcącej szkoły baletowej w Bytomiu na tle „nietańczących” rówieśnic 1.3. Ocena czynności układu oddechowego na podstawie wybranych wskaźników spirometrycznych u 6-7-letnich dzieci - uczniów szkoły baletowej II. Pedagogiczno-psychologiczne aspekty tańca 2.1. Taniec w podstawie programowej szkoły ogólnokształcącej 2.2. Motywacja tancerzy z perspektywy psychologicznej2.3. Zachowania zdrowotne kobiet uczęszczających na taneczne odmiany fitness 2.4. Boski nauczyciel, nauczyciel bogów. Metoda nauczania tańca klasycznego Enrica Cecchettiego III. Sprawność motoryczna i umiejętności Ruchowe w tańcu 3.1. Wpływ uprawiania salsy na wybrane zdolności koordynacyjne 3.2. Szybkość reakcji kończyn dolnych uczennic i uczniów szkoły baletowej 3.3. Ocena sprawności fizycznej 6-7 letnich uczennic szkoły baletowej oraz ich rówieśniczek z grupy kontrolnej 3.4. Ocena możliwości uczenia się ruchów tanecznych podczas aktywnej gry wideo dance central z wykorzystaniem konsoli XBOX Kinect - badania pilotażowe 3.5. Znaczenie choreografii w akrobatyce sportowej w konkurencjach żeńskich.
Sygnatura czytelni BWF: IX D 8
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7966 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. także w jęz. ang. przy pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności