158660
Book
In basket
(Monografia ; 653)
1. Teoretyczne ujęcie orientacji na zarządzanie wiedzą 1.1. Wiedza jako strategiczny zasób organizacji 1.2. Organizacyjne uczenie się 1.3. Procesy zarządzania wiedzą w organizacji i orientacja na zarządzanie wiedzą 2. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw 2.1. Innowacje a innowacyjność – definicja pojęć 2.1.1. Różnorodność definicji innowacji 2.1.2. Wielowymiarowość pojęcia innowacyjność 2.2. Rodzaje innowacji 2.3. Problem pomiaru innowacyjności 2.4. Specyfika i znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce 2.5. Poziom innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw 2.6. Orientacja na zarządzanie wiedzą a innowacyjność przedsiębiorstw w dotychczasowych badaniach empirycznych 3. Metodyka badań empirycznych dotyczących związku między orientacją na zarządzanie wiedzą a innowacyjnością małych i średnich przedsiębiorstw 3.1. Cel badań empirycznych 3.2. Zastosowana procedura badawcza – wybór metody 3.3. Dobór próby 3.4. Badania pilotażowe 3.5. Charakterystyka próby 4. Orientacja na zarządzanie wiedzą a innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw – wyniki badań empirycznych 4.1. Empiryczne wymiary orientacji na zarządzanie wiedzą, poziomu konkurencji oraz innowacyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach 4.2. Zmienne centralne dla wymiarów orientacji na zarządzanie wiedzą, poziomu konkurencji i innowacyjności 4.3. Zależności między poszczególnymi wymiarami orientacji na zarządzanie wiedzą, poziomu konkurencji i innowacyjności 4.3.1. Analiza korelacji 4.3.2. Analiza regresji wielorakiej 4.3.3. Modele PLS-PM 4.3.4. Podsumowanie analiz statystycznych.
Sygnatura czytelni BMW: IV F 50 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5651 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. na s. [166]-186.
Language note
Streszcz. i spis treści także w jęz. ang.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności