158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategie innowacji w przedsiębiorstwie Danuta Rojek 1.1. Istota strategii innowacji 1.2. Podstawowe rodzaje strategii innowacji 1.2.1. Klasyfikacja strategii innowacji według kryterium intensywności badań i rozwoju 1.2.2. Klasyfikacja strategii innowacji według R. Milesa i C. Snowa 1.3. Współczesne koncepcje strategii innowacji 1.3.1. Strategia błękitnego oceanu 1.3.2. Strategia innowacji otwartej 1.3.3. Strategia niszy innowacji 1.4. Tworzenie, wdrażanie i monitoring strategii innowacji w przedsiębiorstwie 1.4.1. Monitoring strategii innowacji 1.5. Czynniki zarządcze innowacyjności – wyniki badań empirycznych 1.5.1. Uzasadnienie podjęcia badań własnych 1.5.2. Opis metodyki badań własnych 1.5.3. Charakterystyka opisowa badanych przedsiębiorstw 1.5.4. Strategiczne czynniki zarządcze innowacyjności przedsiębiorstw 2. Innowacje otwarte a struktura sieciowa – ujęcie teoretyczne Krystyna Lamparska 2.1. Tradycyjne i nowoczesne podejście do innowacji 2.2. Charakterystyka struktury sieciowej 2.3. Realizacja innowacji otwartych w strukturze sieciowej 3. Organizacyjne aspekty zarządzania przedsięwzięciami innowacyjnymi w przedsiębiorstwie Ryszard Żuber 3.1. Manager Innowacji w organizacji – jego cechy i rola 3.2. Planowanie przedsięwzięcia innowacyjnego 3.3. Współpraca i organizacja zespołów w ramach działalności innowacyjnej 3.3.1. Organizacja sieciowa działalności innowacyjnej 3.3.2. Inicjatywa klastrowa 3.3.3. Organizacja zespołów wirtualnych 3.3.4. Transfer technologii 3.3.5. Ochrona własności intelektualnej 3.3.6. Współpraca wewnątrzorganizacyjna 3.4. Źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej 4. Inwentyka – tworzenie innowacji od strony metodycznej Marcin Bednarski 4.1. Geneza i charakterystyka inwentyki 4.2. Podział i klasyfikacja metod inwentycznych 4.3. Zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych 4.4. Skuteczność tworzenia innowacji w firmie z wykorzystaniem inwentyki 5. Zastosowanie drzew decyzyjnych i opcji realnych w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii Tomasz Krawczyk 5.1. Zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi 5.2. Opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii 5.3. Modele wyceny opcji 5.3.1. Model Blacka-Scholesa 5.3.2. Model dwumianowy 5.4. Zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu 5.5. Zastosowanie opcji realnych w wycenie prac badawczo-rozwojowych 5.6. Dyskusja nad wybranymi modelami 6. Analiza i ocena efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w wybranych krajach UE Tadeusz Kubik 6.1. Podstawa oceny efektywności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w wybranych krajach UE 6.2. Narzędzia wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w Czechach 6.2.1. Zarządzanie innowacjami 6.2.2. Agencja Techniki i Technologii Republiki Czeskiej (TA CR) 6.3. Narzędzia wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w Holandii 6.3.1. Zarządzanie innowacjami 6.3.2. Królewska Holenderska Akademia Sztuki i Nauki (KNAW) 6.3.3. Holenderski Instytut Badań Naukowych (NWO) 6.3.4. Fundacja Technologiczna STW 6.3.5. Agencja NL 6.4. Narzędzia wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii 6.4.1. Zarządzanie innowacjami 6.4.2. Departament ds. Biznesu, Innowacji i Umiejętności (BIS) 6.4.3. Rada Strategii ds. Technologii (TSB) 6.4.4. Instytut Wspierania Edukacji Wyższej w Angli (Higher Education Funding Council for England – HEFCE) 6.4.5. Research Councils UK – Rady Badawcze UK 7. Wspieranie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – narzędzia wewnętrznej komunikacji on-line Anna Kubicka 7.1. Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie 7.2. Modele przepływu informacji 7.3. Wybrane narzędzia on-line stosowane w komunikacji wewnętrznej.
Sygnatura czytelni BMW: IX B 69 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5679 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla kadry kierowniczej zarządzajacej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, jak również studentów wydziałów zarządzania i inżynierii produkcji.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności