158660
No cover
Book
In basket
1. Pojęcie i istota innowacyjnej gospodarki 1.1. Pojęcie i istota innowacyjnej gospodarki 1.1.1. Pojęcie innowacyjnej gospodarki 1.1.2. Cel(e) innowacyjnej gospodarki 1.2. Rola innowacyjnej gospodarki w zróżnicowanym rozwoju społeczno-gospodarczym 1.2.1. Znaczenie innowacji w rozwoju społeczno-gospodarczym według modelu z Davos 1.2.2. Wyzwania rozwojowe 1.2.3. Kluczowa rola innowacji w równoważeniu rozwoju społeczno-gospodarczego 1.3. Innowacyjność polskiej gospodarki. Ujęcie praktyczne 1.3.1. Zakres i uwarunkowania współczesnego rozwoju przez innowacje 1.3.2. Wskaźniki innowacyjnej gospodarki 1.3.3. Innowacyjność gospodarki w Polsce. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw 1.3.4. Nowe aspekty badania innowacyjności gospodarki w Polsce 1.3.5. Innowacyjność polskiej gospodarki na tle innowacyjności gospodarek krajów Unii Europejskiej 2. Konsumpcja w Polsce 2.1. Konsumpcja jako siła sprawcza rozwoju społeczno-gospodarczego 2.2. Wybrane uwarunkowania konsumpcji 2.3. Zmiany w konsumpcji w skali makroekonomicznej 2.4. Zmiany w konsumpcji gospodarstw domowych 2.4.1. Poziom i struktura wydatków konsumpcyjnych 2.4.2. Konsumpcja finansowana z pozadochodowych źródeł 2.4.3. Spożycie żywności w gospodarstwach domowych 2.4.4. Wyposażenie gospodarstw domowych w przedmioty trwałego użytkowania 2.4.5. Zmiany w poziomie zaspokojenia potrzeb konsumpcyjnych 3. Zachowania rynkowe konsumentów i ich uwarunkowania 3.1. Wartości, cele i wymagania konsumentów wobec życia 3.2. Zwyczaje konsumentów i ich zachowania konsumpcyjne 3.3. Postawy konsumentów wobec nowych produktów 3.4. Czynniki wpływające na decyzje zakupu wybranych grup produktów 3.5. Czynniki wpływające na korzystanie z wybranych kategorii usług 4. Konsumpcja produktów innowacyjnych 4.1. Zainteresowanie konsumentów produktami i usługami innowacyjnymi 4.2. Wiedza konsumentów na temat produktów innowacyjnych na rynku 4.3. Korzystanie z innowacyjnych dóbr i usług 4.3.1. Stopień nowoczesności wyposażenia gospodarstw domowych 4.3.2. Korzystanie z Internetu 4.3.3. Korzystanie z innowacyjnych usług sprzedażowych 4.3.4. Stopień znajomości i akceptacji innowacyjnych technologii i urządzeń związanych z budownictwem mieszkaniowym 5. Konsument we współczesnej gospodarce 5.1. Zwyczaje zakupowe związane z produktami i usługami innowacyjnymi 5.2. Zachowania innowacyjne polskich konsumentów w opinii ekspertów 5.3. Segmentacja konsumentów ze względu na postawy wobec innowacyjności.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 48 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5685 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. na s. [229]-234.
Target audience note
Dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych oraz praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności