156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
Specyfika prosumpcji i jej rynkowa rola Geneza i istota prosumpcji Cele i funkcje prosumpcji Determinanty prosumpcji Typy prosumpcji Prosumpcja jako zachowanie rynkowe Zachowania rynkowe i ich specyfika Modele zachowań rynkowych a prosumpcja Etapy procesu zachowań rynkowych a prosumpcja Prosument jako aktywny nabywca Wymiary zachowań prosumpcyjnych w ujęciu teoretycznymWymiar innowacyjny Wymiar relacyjny Wymiar wizerunkowy Wymiar etnocentryczny Model koncepcyjny zachowań prosumpcyjnych Zakres i specyfika aktywności prosumpcyjnej respondentów Metodyka badań pierwotnych Poziom wiedzy respondentów na temat prosumpcji Potencjał prosumpcyjny respondentów Zakres zachowań prosumpcyjnych respondentów Determinanty zachowań prosumpcyjnych respondentów Wymiary zachowań prosumpcyjnych respondentów Innowacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Relacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Wizerunkowy wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Etnocentryczny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Model empiryczny zachowań prosumpcyjnych.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 49 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5704 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. na s. [248]-265.
Uwaga dotycząca finansowania
Książka została przygotowana w ramach projektu badawczego 2013/11/b/HS4/00430 finansowanego przez NCN.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności