156984
No cover
Book
In basket
Specyfika prosumpcji i jej rynkowa rola Geneza i istota prosumpcji Cele i funkcje prosumpcji Determinanty prosumpcji Typy prosumpcji Prosumpcja jako zachowanie rynkowe Zachowania rynkowe i ich specyfika Modele zachowań rynkowych a prosumpcja Etapy procesu zachowań rynkowych a prosumpcja Prosument jako aktywny nabywca Wymiary zachowań prosumpcyjnych w ujęciu teoretycznymWymiar innowacyjny Wymiar relacyjny Wymiar wizerunkowy Wymiar etnocentryczny Model koncepcyjny zachowań prosumpcyjnych Zakres i specyfika aktywności prosumpcyjnej respondentów Metodyka badań pierwotnych Poziom wiedzy respondentów na temat prosumpcji Potencjał prosumpcyjny respondentów Zakres zachowań prosumpcyjnych respondentów Determinanty zachowań prosumpcyjnych respondentów Wymiary zachowań prosumpcyjnych respondentów Innowacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Relacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Wizerunkowy wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Etnocentryczny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów Model empiryczny zachowań prosumpcyjnych.
Sygnatura czytelni BMW: IV C 49 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5704 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. na s. [248]-265.
Funding information note
Książka została przygotowana w ramach projektu badawczego 2013/11/b/HS4/00430 finansowanego przez NCN.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności