158660
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie)
Przedsiębiorstwo i jego zachowania rynkowe Istota przedsiębiorstwa w świetle teorii ekonomii oraz nauk o zarządzaniu Zasoby warunkujące funkcjonowanie przedsiębiorstw Zachowania rynkowe przedsiębiorstw z perspektywy makro- oraz mikroekonomicznej Cechy szczególne mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Kryteria używane przy kategoryzacji mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw i ich wykorzystanie w powszechnie stosowanych definicjach Cechy mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na tle cech dużych przedsiębiorstw Znaczenie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw we współczesnych gospodarkach rynkowych Rozwój mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i zmiany w ich zachowaniach rynkowych Czynniki determinujące zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Otoczenie makroekonomiczne a zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Wpływ czynników mezo- i mikrootoczenia na zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Wewnętrzne uwarunkowania zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych Metodyka badań pierwotnych i charakterystyka badanej populacji Zachowania rynkowe badanych przedsiębiorstw oraz ich zróżnicowanie w zależności od wielkości przedsiębiorstwa Inercja i kongruencja zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Scenariusze rozwoju zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz rekomendacje w odniesieniu do polityki wsparcia działalności tych podmiotów Załączniki Wyniki regresji logistycznej za 2008 rok dla zmiennej niezależnej: wielkość przedsiębiorstwa Wyniki regresji logistycznej za 2009 rok dla zmiennej niezależnej: wielkość przedsiębiorstwa Wyniki regresji logistycznej za 2010 rok dla zmiennej niezależnej: wielkość przedsiębiorstwa Kwestionariusz ankietowy przygotowany na potrzeby badania.
Sygnatura czytelni BMW: IV F 52 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 144921 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5705 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [153]-169. Indeks.
Target audience note
Dla przedstawicieli biznesu, instytucji z otoczenia przedsiębiorstw, analityków, wykładowców i studentów kierunków akademickich.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności