158660
Książka
W koszyku
Zarządzanie relacjami w organizacji jako systemie otwartym lstota i cechy organizacji Organizacja jako system Otoczenie organizacji Rola i miejsce interesariuszy w zarządzaniu relacjami Struktura zarządzania relacjami z interesariuszami Pojęcie ,,relacja" Klasyfikacja relacji Relacja jako zasób organizacji Relacja jako wartość organizacji Koncepcje zarządzania wybranymi rodzajami relacji z interesariuszami Zarządzanie relacjami interpersonalnymi Zarządzanie relacjami z dostawcami Zarządzanie relacjami z klientami Zarządzanie kluczowymi klientami Zaufanie jako filar relacji partnerskich z interesariuszami Pojęcie i istota zaufania Elementy budujące zaufanie w relacjach partnerskich Budowanie partnerskich relacji z interesariuszami Modele współpracy partnerskiej lstota i cechy przewagi konkurencyjnej Teorie źródeł przewagi konkurencyjnej Relacje z interesariuszami jako źródło konkurencyjności Pozycja konkurencyjna a strategia rynkowa obsługa klienta jako wartość w zarządzaniu relacjami Specyfika systemu obsługi klienta Elementy obsługi klienta Procesy obsługi klienta Oczekiwania klienta Model procesu zarządzania relacjami z dostawcami Dostawcy i kryteria ich wyboru Proces realizacji zakupów lstota i struktura procesu zarządzania relacjami z dostawcami Rola zarządzania relacjami z interesariuszami w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej Zarządzanie relacjami z interesariuszami doświadczenia polskich przedsiębiorstw Efektywność kształtowania lojalności klientów przez Posnet Polska Kształtowanie relacji z klientami grupy lNG Bank Śląski Partnerskie zobowiązania i zaufanie przedsiębiorstwa NUAIR POLSKA. Relacje z klientami sieci marketów Castorama Polska Sp.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 48 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5710 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 277-289.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla kadry kierowniczej organizacji oraz studentów kierunku zarządzania i ekonomii.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności