156787
No cover
Book
In basket
Początki dziedziny CSR i jej transformacje Powstanie i ewolucja CSR CSR 1.0, czyli emisja informacji i budowanie świadomości społecznej w sposób pasywny CSR 2.0, czyli początek dialogu i interakcji, z naciskiem na transparentność i uczciwość działań CSR 3.0, czyli budowanie świadomości przy jednoczesnym zwiększeniu prędkości informowania, przekraczaniu granic geograficznych, wiekowych, socjospołecznych oraz angażowaniu interesariuszy Wykorzystanie mediów społecznościowych w realizacji CSR Perspektywy postrzegania dziedziny CSR i jej charakterystyka w kontekście innych instrumentów biznesowych CSR w perspektywie międzynarodowej CSR jako ważny element polityki Unii Europejskiej CSR w kontekście międzykulturowej komunikacji CSR jako Public Social Responsibility — działania CSR w kontekście implementacji w strukturach administracji publicznej Międzynarodowa normalizacja zagadnień Społecznej Odpowiedzialności Biznesu — standaryzacja ISO Społeczna odpowiedzialność jako czynnik zwiększający wartość giełdową i rynkową przedsiębiorstw Raportowanie — ważny element działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności Międzynarodowe wytyczne dotyczące raportowania — Global Reporting Initiative oraz Communication on Progress Global Reporting Initiative Communication on Progress Raport zrównoważonego rozwoju — struktura i zastosowanie Idea tworzenia raportów Funkcje raportu Opracowanie koncepcji raportu Komponenty raportu Analiza badań o stanie wdrażania polityki CSR w Polsce Społeczna odpowiedzialność biznesu w świadomości polskiego społeczeństwa, przedsiębiorców i pracowników CSR w opinii przedsiębiorców CSR zdaniem pracowników Czym dla społeczeństwa jest CSR Implementacja CSR w polskich przedsiębiorstwach Raportowanie CSR w Polsce Ewolucja polskiego CSR na przestrzeni lat 2007–2015 — synteza Wpływ CSR na kształtowanie wizerunku organizacji Zasady budowania wizerunku organizacji Istota spójności wizerunkowej Budowanie i utrwalanie wizerunku, czyli dobre praktyki w obszarze realizowania polityki CSR na przykładzie Grupy Żywiec — studium przypadku Społeczna odpowiedzialność biznesu w opinii polskich internautów — badanie sondażowe Nastawienie konsumentów względem CSR oraz odpowiedzialnego rynku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 838
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 144619 N (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN: 978-83-2264-9.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [169]-186.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii i dziennikarstwa. Może być przydatna dla menedżerów i specjalistów public relations.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności