158660
No cover
Book
In basket
Przegląd znanych systemów transportowych Transport kontenerowy Wagony kieszeniowe Wagony koszowe System ruchoma droga System Modalohr Systemy transportu bimodalnego System transportowy WAT Automatyczny sposób przeładunkowy naczep systemu Cargo Beamer Drogowe pojazdy transportu intermodalnego Innowacyjne projekt taboru zrealizowane w Instytucie PojazdówSzynowych TABOR Wymagania projektowe i badawcze określone przepisami Charakterystyki pociągu bimodalnego i części składowych Naczepy siodłowe Adaptery wózki kolejowe i terminale przeładunkowe Statyczne i dynamiczne badania wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa ruchu Dopuszczenie pojazdów szynowych do eksploatacji w Polsce Wymagania TSI dla pojazdów intermodalnych Zasady tworzenia taboru intermodalnego na podstawie klasycznejteorii konstruowania Tabor bimodalny do eksploatacji z prędkością ruchu do 160 km/h Cechy techniczne projektowanego taboru bimodalnego Strukturalna odmienność taboru bimodalnego od konwencjonalnego Podstawowe badania teorii pociągu bimodalnego Dynamika ruchu pociągu pociągu bimodalnego Analiza numeryczna wytrzymałości konstrukcji zespołów pociągu Metodyka i przykład obliczeń konstrukcji Kryteria oceny wytrzymałości konstrukcji oblic zenia wytrzymałości konstrukcji zespołów pociągu przy rozciąganiu siłą 1700 kN. Weryfikacja doświadczalna wyników projektowania na obiekcie rzeczywistym Bezpieczeństwo i spokojność ruchu Badania wichrowania Badania w łuku standardowym Jazdy pomiarowe na szlaku Badanie bezpieczeństwa jazdy po ,,łukach odwrotnych'' typu S Wytrzymałość konstrukcji Statyczne badania wytrzymałości konstrukcji zespołów nośnych pociągu Badania wytrzymałości i odkształceń geometrycznych naczepy Badania nabiegania System transportu bimodalnego przystosowany do ruchu s i ss Wdrożenie systemu Wózki: środkowy i końcowy Układ biegowy pociągu Naczepa o zwiększonej przestrzeni ładunkowej i skrajnia taboru Symulacyjne badania numeryczne wytrzymałości konstrukcji adapterów Proces modelowania modułowego systemu transportowego Rozwój konstrukcji Wybrane rozwiązania modułu dwunaczepowego do szczegółowych badan symulacyjnych Montaż dwunaczepowego modułu na terminalu przeładunkowym Skrajnia kolejowa Jazda systemu po torze bez naczepy Uzyskane podczas badan parametry techniczne Symulacyjne komputerowe badania dynamiki ruchu Model mechaniczny pojazdu Analiza uzyskanych przebiegów i wnioski Symulacyjna analiza bezpieczeństwa ruchu podczas przepychania pojazdu po łuku s Badawczy model i tor Kryteria oceny i wyniki badan dla konstrukcji wyjściowej Wyniki badań dla konstrukcji alternatywnej Podsumowanie badan pociągu badawczego Podsumowanie modułowego systemu transportowego Dwuczłonowy wagon z rozłączalną strukturą nośną Struktura nośna wagonu Zewnętrzna i wewnętrzna rama na wózku System ryglowania Naczepa drogowa i załadunek naczep na wagon Wstępna analiza numeryczna wytrzymałości konstrukcji nośnej wagonu Kryteria obciążenia i wytrzymałości Model obliczeniowy Superlekka platforma kontenerowa o zmiennej długości Model koncepcyjny Platformy _ końcowa i środkowa Cechy szczególne platformy System transportu naczep drogowych i ciągników na wagonach kieszeniowych z ruchomą podłogą Jednostki ładunkowe Rodzaje jednostek ładunkowych Kontenery Nadwozia wymienne Naczepy siodłowe Zagadnienie skrajni w przewozach intermodalnych Rodzaje skrajni w przewozach intermodalnych Systemy transportu intermodalnego na tle skrajni Przepisy dotyczące przewozów jednostek ładunkowych na tle skrajni Zarys odniesienia skrajni Człony szczególne wzorów Analiza porównawcza wybranych parametrów technicznych i ekonomicznych wagonu kieszeniowego i taboru bimodalnego do ruchu S i SS.
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 187
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
All copies are currently on loan: sygn. M 14368 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, norm na stronach 306-319.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności