158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przeobrażenia rynku usług Istota usług' Pojęcie e-usługi Gospodarka oparta na usługach Zatrudnienie i wydajność pracy w sektorze usług Znaczenie sektora usług w życiu społeczno-gospodarczym kraju wpływ technologii informacyjnych na działalność usługową Rozwój usług w społeczeństwie informacyjnym Struktura i funcjonowanie rynku e_usług E-administracja (e-government) E-bankowość (e-banking)E-ubezpieczenia (e-insurance)E-handel (e-commerce) E-edukacja (e-learning) E-kultura (e-culture)E-zdrowie (e-health)E-turystyka (e-tourism) Specyfika zarządzania e-usługami Specyfika zarządzania przedsiębiorstwem usługowym organizacja procesów w przedsiębiorstwie usługowym Zarządzanie zasobami ludzkimi Wizerunek jako narzędzia zarządzania Zarządzanie relacjami z klientem w Internecie E-konsument jako uczestnik Marketing internetowy Kierunki doskonalenia zarządzania w gospodarce cyfrowej Gospodarka cyfrowa- istota i etapy rozwoju Zarządzanie przedsiębiorstwem ery informacyjnej Zastosowanie technologii cyfrowej w przedsiębiorstwie E-zarządzanie w erze cyfrowej Metody zarządzania przedsiębiorstwem w gospodarce cyfrowej Prawne aspekty e-biznesu.
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 37 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5739 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [227]-245.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności