158660
Book
In basket
Wprowadzenie do interfejsów użytkownika Interfejs użytkownika Komputer i jego otoczenie Historia rozwoju interfejsów człowieka z komputerem Interfejs dla osób niepełnosprawnych Urządzenia interakcji Urządzenia wejściowe Urządzenia wyjściowe Style interakcji człowieka z komputerem Interfejs tekstowy i języki poleceń Graficzny interfejs użytkownika Charakterystyka GUI Kategorie kontrolek Menu Menu pojedyncze i liniowe Menu drzewiaste i grafy menu Menu stałe i kontekstowe Okna Struktura i zawartość okna Rodzaje okien Zarządzanie wieloma oknami Ikony i kafelki Ikony Kafelki Manipulacja bezpośrednia Kursory Zastosowania manipulacji Wady i zalety manipulacji bezpośredniej Formularze Numer telefonu Daty Czas Waluta Systemy multimedialne i multimodalne Multimedia — rozwój i zastosowanie Sygnały akustyczne i język naturalny Interfejsy dźwiękowe Systemy informacji głosowej Generacja (synteza) mowy Rozpoznawanie słów Mowa ciągła Gesty Projektowanie interfejsu człowiek - komputer Analiza zadań i użytkowników Projektowanie struktury interfejsu Wybór urządzeń interfejsu i stylu interakcji Prezentacja informacji wyjściowej Diagram Gutenberga Projektowanie ekranów aplikacji Wybór kolorów Formy pomocy dla użytkownika Prototypowanie i ocena interfejsu Narzędzia prototypowania graficznego interfejsu użytkownika Ocena interfejsu Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona Rzeczywistość wirtualna Interfejs i interakcja Zastosowania VR Rzeczywistość rozszerzona
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 41
Media files:
Availability:
Biblioteka WEAiI
Copies are only available in the library: sygn. 144884 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [131]-133. Indeks.
Target audience note
Dla programistów, nauczycieli informatyki, studentów kierunków informatycznych i użytkowników komputerów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności