158753
No cover
Book
In basket
Innowacyjność polskich przedsiębiorstw / Ewa Stawiarska, Piotr Dzikowski, Krzysztof Bartczak. - Warszawa : Texter, copyright 2017. - 134 stron : tabele, rysunki, wykresy ; 24 cm.
(Monografia)
Innowacyjność czynnikiem wpływającym na konkurencyjność polskich przedsiębiorstw Istota innowacyjności i rodzaje innowacji Konkurencyjność i przewaga konkurencyjna oraz ich podstawowe determinanty Koncepcje i teorie dotyczące miejsca innowacyjności wśród źródeł konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce Rodzaje innowacji wdrażanych przez polskie przedsiębiorstwa i nakłady ponoszone na nie Bariery działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce Determinanty działalności innowacyjnej w przemyśle średnio-wysokiej techniki w Polsce Istota i systematyka uwarunkowań Uwarunkowania endogenicze i egzogeniczne Źródła informacji' bariery i efekty innowacji Działalność innowacyjna przemysłu średnio-wysokiej techniki Metodyka gromadzenia danych Działalność innowacyjna przemysłu średnio-wysokiej techniki w Polsce w latach 2008-2013Analiza źródeł informacji dla innowacji Analiza wpływu efektów działalności innowacyjnej analiza wpływu barier działalności innowacyjnej Audyt innowacyjności organizacji (cele audytu, plan audytu) Analiza struktury polskich przedsiębiorstw rozwijających produkty w modeIu otwartej i zamkniętej innowacji Audyt technologii w otwartym modelu innowacji Proces rozwoju innowacji produktowej powstającej w modelu otwartym Audyt procesu rozwoju innowacji powstającej w modelu otwartym wraz z rekomendacjami rozwiązań usprawniających etapy procesu Poszukiwanie i gromadzenie pomysłów - pierwszy etap rozwoju innowacji Selekcja pomysłów - drugi etap rozwoju innowacji Opracowanie i testowanie koncepcji produktu - trzeci etap rozwoju innowacji Opracowanie strategii konkurencyjnej, marketingowej oraz modelu biznesu - czwarty etap rozwoju innowacji Analiza ekonomiczno-finansowa - etap piąty rozwoju innowacji opracowanie prototypu i jego rozwój techniczny - etap szósty rozwoju innowacji ochrona własności intelektualnej i ochrona znaków towarowych - siódmy etap rozwoju innowacji Test marketingowy - ósmy etap rozwoju innowacji Komercjalizacja produktu Działania mające na celu utrzymanie produktu na rynku.
Sygnatura czytelni BMW: IX B 97 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5754 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 145035 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 121-131.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności