158753
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacyjność polskich przedsiębiorstw / Ewa Stawiarska, Piotr Dzikowski, Krzysztof Bartczak. - Warszawa : Texter, copyright 2017. - 134 stron : tabele, rysunki, wykresy ; 24 cm.
(Monografia)
Innowacyjność czynnikiem wpływającym na konkurencyjność polskich przedsiębiorstw Istota innowacyjności i rodzaje innowacji Konkurencyjność i przewaga konkurencyjna oraz ich podstawowe determinanty Koncepcje i teorie dotyczące miejsca innowacyjności wśród źródeł konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce Rodzaje innowacji wdrażanych przez polskie przedsiębiorstwa i nakłady ponoszone na nie Bariery działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce Determinanty działalności innowacyjnej w przemyśle średnio-wysokiej techniki w Polsce Istota i systematyka uwarunkowań Uwarunkowania endogenicze i egzogeniczne Źródła informacji' bariery i efekty innowacji Działalność innowacyjna przemysłu średnio-wysokiej techniki Metodyka gromadzenia danych Działalność innowacyjna przemysłu średnio-wysokiej techniki w Polsce w latach 2008-2013Analiza źródeł informacji dla innowacji Analiza wpływu efektów działalności innowacyjnej analiza wpływu barier działalności innowacyjnej Audyt innowacyjności organizacji (cele audytu, plan audytu) Analiza struktury polskich przedsiębiorstw rozwijających produkty w modeIu otwartej i zamkniętej innowacji Audyt technologii w otwartym modelu innowacji Proces rozwoju innowacji produktowej powstającej w modelu otwartym Audyt procesu rozwoju innowacji powstającej w modelu otwartym wraz z rekomendacjami rozwiązań usprawniających etapy procesu Poszukiwanie i gromadzenie pomysłów - pierwszy etap rozwoju innowacji Selekcja pomysłów - drugi etap rozwoju innowacji Opracowanie i testowanie koncepcji produktu - trzeci etap rozwoju innowacji Opracowanie strategii konkurencyjnej, marketingowej oraz modelu biznesu - czwarty etap rozwoju innowacji Analiza ekonomiczno-finansowa - etap piąty rozwoju innowacji opracowanie prototypu i jego rozwój techniczny - etap szósty rozwoju innowacji ochrona własności intelektualnej i ochrona znaków towarowych - siódmy etap rozwoju innowacji Test marketingowy - ósmy etap rozwoju innowacji Komercjalizacja produktu Działania mające na celu utrzymanie produktu na rynku.
Sygnatura czytelni BMW: IX B 97 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5754 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145035 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 121-131.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności