158722
No cover
Book
In basket
Media społecznościowe - wprowadzenie Media tradycyjne a media społecznościowe Geneza mediów społecznościowych Podziały mediów społecznościowych Najważniejsze statystyki polskojęzycznej części lnternetu Jak internauci korzystają z mediów społecznościowych Najważniejsze pojęcia związane z kryzysem I zarządzaniem nim Pojęcie kryzysu Cechy charakterystyczne sytuacji kryzysowej Plan antykryzysowy Likwidacja skutków kryzysu Kryzys upubliczniony w mediach społecznościowych Definicja kryzysu upowszechnionego w mediach społecznościowych Przebieg kryzysu upublicznionego w social mediach Najważniejsze przyczyny powstawania kryzysów Zagrożenia i szanse zwięzane z kryzysem Studium przypadku zarządzania kryzysem upowszechnionym w mediach społecznościowych Analiza wybranych przykładów Model zarządzania kryzysem upublicznionym w mediach społecznościowych Procedura antykryzysowa Poznaj swoje słabe strony Analiza czynników zewnętrznych Monitoring lnternetu i profili Osoba odpowiedzialna Poznaj odbiorców swojego przekazu Pracownicy i ich kwalifikacje Baza kontaktów Uniwersalne wzory komunikatów Ważne zmiany w firmie Procedura na czas kryzysu Czas reakcji a skala problemu Komunikowanie się w czasie kryzysu i zasada 5P Nie każdy kryzys jest kryzysem.
Sygnatura czytelni BMW: XII B 43 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5758 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia netografia strony [105]-108.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności