158722
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media społecznościowe - wprowadzenie Media tradycyjne a media społecznościowe Geneza mediów społecznościowych Podziały mediów społecznościowych Najważniejsze statystyki polskojęzycznej części lnternetu Jak internauci korzystają z mediów społecznościowych Najważniejsze pojęcia związane z kryzysem I zarządzaniem nim Pojęcie kryzysu Cechy charakterystyczne sytuacji kryzysowej Plan antykryzysowy Likwidacja skutków kryzysu Kryzys upubliczniony w mediach społecznościowych Definicja kryzysu upowszechnionego w mediach społecznościowych Przebieg kryzysu upublicznionego w social mediach Najważniejsze przyczyny powstawania kryzysów Zagrożenia i szanse zwięzane z kryzysem Studium przypadku zarządzania kryzysem upowszechnionym w mediach społecznościowych Analiza wybranych przykładów Model zarządzania kryzysem upublicznionym w mediach społecznościowych Procedura antykryzysowa Poznaj swoje słabe strony Analiza czynników zewnętrznych Monitoring lnternetu i profili Osoba odpowiedzialna Poznaj odbiorców swojego przekazu Pracownicy i ich kwalifikacje Baza kontaktów Uniwersalne wzory komunikatów Ważne zmiany w firmie Procedura na czas kryzysu Czas reakcji a skala problemu Komunikowanie się w czasie kryzysu i zasada 5P Nie każdy kryzys jest kryzysem.
Sygnatura czytelni BMW: XII B 43 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5758 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia netografia strony [105]-108.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności