158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Neurobiologiczne podstawy podejmowania decyzji - Andrzej Potemkowski, Anna Ratajczak Problem wolnej woli a procesy decyzyjne Podejmowanie decyzji - w świetle teorii Metody badania procesów decyzyjnych Neurobiochemia podejmowania decyzji Neuroanatomia procesów decyzyjnych Kora okołooczodołowa Grzbietowo-boczna kora przedczołowa Przednia kora zakrętu obręczy Przewidywanie zachowań innych ludzi i empatia a procesy decyzyjne Wpływ dylematów moralnych na procesy decyzyjne Rola emocji w podejmowaniu decyzji ekonomicznych - Agnieszka Samochowiec, Magdalena Chęć Bez emocji, czyli racjonalny w decyzjach homo oeconomicus Emocjonalny aspekt podejmowania decyzji Nastrój... co zmienia? Emocje a płeć, czyli emocjonalność kobiet i racjonalizm mężczyzn Przyszłość podejmowania decyzji ekonomicznych - emocje czy poznanie? Niebezpieczne ścieżki podejmowania decyzji ekonomicznych - Ernest Tyburski, Jerzy Samochowiec Podejmowanie decyzji w świetle koncepcji psychologicznych Decyzje ekonomiczne w warunkach niepewności Konsekwencje decyzji w warunkach niepewności Kryzys gospodarczy jako rezultat decyzji ekonomicznych Zaburzenia psychiczne a kryzys gospodarczy Nadużywanie i uzależnienie od substancji a kryzys gospodarczy Homo neuroeconomicus - droga od homo oeconomicusa do homo neuroeconomicusa - Agata Wawrzyniak Człowiek ekonomiczny - racjonalny egoista? Homo oeconomicus institutionalis - jednostka ograniczona instytucjami? Homo bi-oeconomicus - jednostka dualna? Homo sociologicus - doskonale uspołeczniona jednostka? Homo socio-oeconomicus - jednostka zakorzeniona w społeczeństwie? Krytyka tradycyjnych modeli homo oeconomicus Homo neuroeconomicus - człowiek emocjonalny? Neuromarketing. Metody neuronauki poznawczej stosowane w badaniach marketingowych - Barbara Wąsikowska Neuromarketing - nowa generacja badań marketingowych Metody badawcze stosowane w neuromarketingu Zastosowanie funkcjonalnego rezonansu magnetycznego (fMRI) w badaniach marketingowych Elektroencefalografi a (EEG) w badaniach marketingowych Badanie odruchu skórno-galwanicznego (GSR) jako metoda uzupełniająca badania marketingowe przeprowadzone z użyciem EEG Eye tracking (ET) w badaniu percepcji konsumentów Neuromarketing a klasyczne badania marketingowe Homo humanus versus homo financiarus. Ewolucja w bankowości i finansach po kryzysie 2008 roku - Stanisław Flejterski, Przemysław Pluskota Ekonomia i finanse a psychologia: homo oeconomicus a racjonalność selektywna Homo financiarus w ujęciu prof. P.H. Dembińskiego W kierunku koncepcji neurofinansów/neurobankowości Myślenie wolne, myślenie szybkie i implikatury konwersacyjne. O zaletach podejścia interdyscyplinarnego - Maciej Witek Myślenie szybkie i myślenie wolne Implikatury konwersacyjne jako znaczenia wywnioskowane Implikatury skalarne w eksperymencie Tversky'ego i Kahnemana O modelowaniu podejmowania decyzji w kontekstach ekonomicznych - Max Urchs Prostota modeli a ich adekwatność Prehistoria pojęcia złożoności Wyzwania wobec tworzenia modeli ekonomicznych Wykorzystanie pojęcia złożoności Złożoność jako wyłaniająca się idea regulatywna w nauce
Sygnatura czytelni BMW: VI U 48
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145375 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 143-158.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności