156936
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe na rynku business-to-business System informacji marketingowej Specyfika sfery business-to-business jako obszaru badań marketingowych Proces badań marketingowych Badanie rynku a badanie marketingu Rynek Atrakcyjność rynku i prognozy jego rozwoju Firma a konkurenci Klienci: potrzeby, oczekiwania i preferencje Sprzedaż Podstawowa analiza sprzedaży Lejek sprzedaży Działalność sił sprzedaży Finansowe aspekty sprzedaży Relacje z klientami Jakość relacji Satysfakcja Rekomendacja Lojalność Wartość klienta (wartość relacji z klientem) Oferta Jakość produktów i usług Ceny Komunikacja marketingowa Testy komunikacji marketingowej Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej Wizerunek i marka przedsiębiorstwa Wizerunek Świadomość marki Kapitał marki Aspekty metodyczne badań marketingowych Konceptualizacja badania Dobór badanej próby Jakość badań Metody pomiaru przy zbieraniu danych ze źródeł pierwotnych Wywiady Ankiety Kwestionariusz i scenariusz - narzędzia pomiaru w ankiecie i wywiadzie Obserwacje Eksperyment
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 239
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145585 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Miejsce wydania według bazy ISBN online.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [305]-311.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności