158660
No cover
Book
In basket
(Monografie i Studia Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Charakterystyka rynku usług rekreacyjnych Rekreacja fizyczna - wielowymiarowość pojęcia Rekreacja Rekreacja fizyczna a fitness i wellness Sport a rekreacja fizyczna Rekreacja a turystyka Polityki publiczne i uwarunkowania prawne w zakresie rekreacji fizycznej Charakterystyka organizacji świadczących usługi rekreacji fizycznej Istota, cechy i właściwości produktu rekreacyjnego Produkt rekreacyjny _ definicja pojęcia Produkt rekreacyjny jako subprodukt miasta i gminy Produkt rekreacyjny jako łańcuch tworzenia wartości Produkt rekreacyjny jako produkt sieciowy Klient na rynku usług rekreacyjnych Segmentacja n/nku klientów usług rekreacyjnych Ocena jakości produktu rekreacyjnego miasta i gminy Jakość produktu rekreacyjnego miasta i gminy _ definiowanie pojęcia Problematyka definiowania pojęcia jakości Postać produktu rekreacyjnego a definiowanie jakości Charakterystyki i cechy jakości produktu rekreacyjnego miasta i gminy Podmiot oceniający jakość dla klienta oraz organizatora i usługodawcy Jakość a satysfakcja, wartość oraz zachowania pozakupowe klienta Charakterystyka wybranych modeli i metod oceny jakości usług stosowanych w rekreacji Model luk jakości i metoda SERI/QUAL Model Bradyego, Croniną Model Donabediana Koncepcje oceny jakości usług rekreacyjnych typu indoor i typu outdoor _przegląd propozycji i wyników badań Koncepcje oceny jakości usług rekreacyjnych typu indoor Koncepcje oceny jakości produktów rekreacyjnych typu outdoor Model zintegrowanej oceny jakości produktu rekreacyjnego miasta/gminy – propozycja podejścia badawczego Znormalizowane systemy zarządzania jako narzędzia zintegrowanego podejścia do kształtowania jakości produktu rekreacyjnego miasta i gminy Rozwój koncepcji Kompleksowego Zarządzania Jakością w organizacjach publicznych Przesłanki i rozwój normalizacji w rekreacji ocena zgodności Uniwersalne znormalizowane systemy zarządzania System zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISo serii 9000 PN-EN ISo 9000:2015 Systemy zarządzania jakością - Podstawy i terminologia Nowelizacja normy ISo 900 najważniejsze obszary zmian PN-EN ISo 9001:2015 Systemy zarządzania jakością _ Wymagania PN-EN ISo 9004:2010 Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji - Podejście wykorzystujące zarządzanie jakością Normy ISo serii 10000 wspierające działania systemu zarządzania jakością w organizacji Pozostałe uniwersalne z normalizowane systemy zarządzania Branżowe Znormalizowane systemy zarządzania w usługach rekreacyjnych Zrównoważone zarządzanie eventami Znormalizowane systemy zarządzania jakością i bezpieczeństwem w turystyce przygodowej Zarządzanie jakością w parkach i obszarach chronionych Zarządzanie jakością plaż Znormalizowane systemy zarządzania jakością usług w portach jachtowych Znormalizowane systemy zarządzania jakością w nurkowaniu rekreacyjnym Znormalizowane systemy zarządzania jakością usług basenów pływackich lnne znormalizowane systemy zarządzania jakością w usługach noclegowych, spa, w zakresie organizacji i pośrednictwa, przewodnictwa i informacji turystycznej Integracja znormalizowanych systemów zarządzania jakością w organizacjach świadczących usługi rekreacyjne Koncepcja systemowa zarządzania jakością produktu rekreacyjnego miasta i gminy
Sygnatura czytelni BWF: IX B 85
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8120 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 257-281. Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności