158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ambidexterity jako koncepcja rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Istota współczesnej strategii przedsiębiorstwa Pojęcie, sposoby i poziomy ambidexterity w organizacji Przegląd badań nad ambidexterity w zarządzaniu strategicznym Wybory strategiczne przedsiębiorstw z perspektywy ambidexterity Antecedencje wyboru strategii ambidexterity a efektywność jej realizacji Niepewność otoczenia Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne Uwarunkowania zasobowe Uwarunkowania strukturalne Kontekst organizacyjny Wielkość i wiek przedsiębiorstwo Przywództwo strategiczne Ambidexterity a efektywność przedsiębiorstwa Strategia rozwoju przedsiębiorstwa z perspektywy ambi¬dexterity Antecedencje wyboru strategii Efekty z realizacji strategii - efektywność przedsiębiorstwa Miary i narzędzia analizy statystycznej Strategia ambidexterity w ujęciu empirycznym - wyniki badań Strategie rozwoju badanych przedsiębiorstw Antecedencje i efektywność realizacji strategii badanych firm Związki przyczynowo-skutkowe pomiędzy wyborem strategiiambidexterity, jej uwarunkowaniami i efektywnością Dyskusja wyników badań i implikacje menedżerskie.
Sygnatura czytelni BMW: IX I 93 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5833 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Błędny numer ISBN na stronie redakcyjnej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [248]-273.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla środowisk naukowych, doktorantów i studentów zarządzania oraz szerokiego grona kadry kierowniczej.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności