158660
Book
In basket
Kto potrzebuje PR-u? Kim jest specjalista ds. PR? Horyzonty komunikacji Możliwości i ograniczenia public relations Możliwości Ograniczenia Jak działa agencja PR? Doradztwo PR Klasyczne i hybrydowe obszary PR Strategie i kampanie Przygotowanie kampanii - brief Wskaźniki sukcesu i raportowanie Pomysł i innowacyjność Zespół Znaczenie czasu w PR Jak wybrać agencję PR? Wymarzona agencja i wymarzony klient Rozmowy o współczesnej komunikacji i PR Marcin Niewęgłowski Grzegorz Kosson Paweł Borządek Kalendarz komunikacji Mapa kluczowych wydarzeń 12 pytań o Twój osobisty wizerunek FAQ o agencji PR Dodatek O PR i komunikacji online Cykliczne spotkania o PR Ciekawi twórcy i praktycy komunikacji
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145841 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności