158660
Książka
W koszyku
Kto potrzebuje PR-u? Kim jest specjalista ds. PR? Horyzonty komunikacji Możliwości i ograniczenia public relations Możliwości Ograniczenia Jak działa agencja PR? Doradztwo PR Klasyczne i hybrydowe obszary PR Strategie i kampanie Przygotowanie kampanii - brief Wskaźniki sukcesu i raportowanie Pomysł i innowacyjność Zespół Znaczenie czasu w PR Jak wybrać agencję PR? Wymarzona agencja i wymarzony klient Rozmowy o współczesnej komunikacji i PR Marcin Niewęgłowski Grzegorz Kosson Paweł Borządek Kalendarz komunikacji Mapa kluczowych wydarzeń 12 pytań o Twój osobisty wizerunek FAQ o agencji PR Dodatek O PR i komunikacji online Cykliczne spotkania o PR Ciekawi twórcy i praktycy komunikacji
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145841 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności