156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość pracy w świetle koncepcji kapitału ludzkiego Pojęcie i cechy kapitału ludzkiego Rola kapitału ludzkiego w kształtowaniu konkurencyjności organizacji gospodarczej Ekonomia behawioralna jako podstawa badania zachowań jednostek na rynku pracy Jakość pracy – istota, pomiar i skutki Gospodarka turystyczna jako pracodawca – aspekty ilościowe i jakościowe Gospodarka turystyczna jako mezosystem Rozmiary zatrudnienia w turystyce Cechy pracy w gospodarce turystycznej Zalety i wady pracy w turystyce w świetle dotychczasowych badań empirycznych Koncepcja i metodyczne podstawy badań jakości pracy w gospodarce turystycznej Cel i zakres badań Dobór próby i charakterystyka respondentów Metody i narzędzia badawcze Jakość pracy w gospodarce turystycznej z perspektywy aktualnych i potencjalnych pracobiorców Model pomiaru jakości pracy w gospodarce turystycznej Ocena jakości pracy w gospodarce turystycznej przez aktualnych i potencjalnych pracobiorców Segmentacja aktualnych i potencjalnych pracobiorców w gospodarce turystycznej Wpływ jakości pracy na skuteczność konkurowania o pracobiorców w gospodarce turystycznej Jakość pracy w turystyce a zaangażowanie i lojalność aktualnych pracobiorców Jakość pracy w turystyce a skłonność do podjęcia pracy i kontynuacji kariery przez potencjalnych pracobiorców Wnioski z badań, ich ograniczenia i kierunki dalszych prac badawczych
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145840 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 209-224.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja została dofinansowana ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji nr DEC-2012/07/B/HS4/03089.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności