158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Gdańska ; 167)
3. Przegląd metod diagnostyki łożysk w silnikach indukcyjnych 3.1. Podstawowe informacje dotyczące diagnostyki łożysk 3.2. Budowa łożysk 3.3. Uszkodzenia łożysk 3.4. Wybrane metody diagnostyki łożysk 3.4.1. Metody wibroakustyczne diagnostyki łożysk 3.4.1.1. Pomiar emitowanych drgań 3.4.1.2. Pomiar impulsów udarowych 3.4.1.3. Pomiar emitowanego hałasu 3.4.1.4. Metoda obwiedni wysokoczęstotliwościowych 3.4.2. Metody prądowe diagnostyki łożysk 3.4.2.1. Metoda analizy widma prądu stojana w stanie pracy ustalonej 3.4.2.2. Statystyczna metoda adaptacyjna czasowo-częstotliwościowa 3.4.2.3. Metoda detekcji uszkodzeń łożysk z wykorzystaniem wektora Parka 4. Nowa metoda diagnostyki łożysk silników indukcyjnych 4.1. Proponowana metod 4.2. Podstawy matematyczne proponowanej metody 5. Badania symulacyjne 5.2. Obwodowy model matematyczny silnika indukcyjnego 5.3. Wyniki badań obwodowego modelu matematycznego silnika indukcyjnego 5.3.1. Widmo mocy chwilowej dla silnika nieuszkodzonego 5.3.2. Widmo mocy chwilowej dla silnika uszkodzonego 5.3.2.1. Silnik z uszkodzeniem bieżni zewnętrznej łożyska 5.3.2.2. Silnik z uszkodzeniem bieżni wewnętrznej łożyska 5.3.2.3. Silnik z uszkodzeniem elementu tocznego łożyska 6. Badania eksperymentalne uszkodzeń łożysk z wykorzystaniem nowej metody diagnostycznej 6.1. Sposób przeprowadzania badań nową metodą 6.2. Stanowisko badawcze 6.2.1. Część sprzętowa stanowiska badawczego 6.2.2. Część programowa stanowiska badawczego 6.3. Pomiary testowe 6.3.1. Pomiary wykonane wibrometrem laserowym 6.3.2. Pomiary wykonane systemem DREAM 6.3.3. Pomiary wykonane kamerą termowizyjną 6.4. Badania silników indukcyjnych z symulowanymi uszkodzeniami łożysk na podstawie analizy sygnałów elektrycznych 6.4.1. Widmo mocy chwilowej dla silnika nieuszkodzonego 6.4.2. Widmo mocy chwilowej dla silnika z uszkodzeniem łożyska symulowanym przez drgania wzbudnika o częstotliwości fH = 40 Hz 6.4.3. Widmo mocy chwilowej dla silnika z uszkodzeniem łożyska symulowanym przez drgania wzbudnika o częstotliwości fH = 27,3 Hz 6.4.4. Widmo mocy chwilowej dla silnika z uszkodzeniem łożyska symulowanym przez drgania wzbudnika o częstotliwości fH = 32 Hz 6.5. Badania silników indukcyjnych z rzeczywistymi uszkodzeniami łożysk na podstawie analizy mocy chwilowej 6.5.1. Widmo mocy chwilowej dla silnika nieuszkodzonego 6.5.2. Widmo mocy chwilowej dla silnika z uszkodzeniem pierścienia zewnętrznego łożyska 6.5.3. Widmo mocy chwilowej dla silnika z uszkodzeniem pierścienia wewnętrznego łożyska 7. Analiza metrologiczna układu pomiarowego 7.2. Niepewność pomiaru mocy chwilowej w układzie z przetwornikiem napięcia i przetwornikiem prąd–napięcie 7.2.1. Niepewność pomiaru napięcia 7.2.1.1. Wariancja estymacji przekładni przetwornika napięciowego – u2(ku) 7.2.1.2. Wariancja pomiaru napięcia kartą akwizycji danych – u2(uwy) 7.2.1.3. Wariancja złożona estymaty napięcia – u2(u) 7.2.2. Niepewność pomiaru prądu 7.2.2.1. Wariancja estymacji przekładni przetwornika prąd–napięcie – u2(ki) 7.2.2.2. Wariancja złożona estymaty prądu – u2(i) 7.2.3. Niepewność pomiaru mocy chwilowej 7.3. Niepewność pomiaru mocy chwilowej w układzie z bocznikiem i dzielnikiem napięcia 7.3.1. Niepewność pomiaru napięcia 7.3.1.1. Wariancja estymacji przekładni dzielnika napięciowego – u2(kD) 7.3.1.2. Wariancja złożona estymaty napięcia – u2(u) 7.3.2. Niepewność pomiaru prądu 7.3.2.1. Wariancja estymacji przełożenia prądu na napięcie dla bocznika – u2(Rb) 7.3.2.2. Wariancja złożona estymaty prądu – u2(i) 7.3.3. Niepewność pomiaru mocy chwilowej
Sygnatura czytelni BMW: VII Ń 178(167)
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145925 E N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [100]-103.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności