158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja w zarządzaniu projektami / Olga Nadskakuła, Katarzyna Kandefer-Winter. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 334 strony : ilustracje ; 24 cm.
Rozdział 1 Komunikacja w zarządzaniu projektami 1.1. Komunikacja jako ważna przyczyna porażek w projektach 1.2. Komunikacja jako ważny czynnik powodzenia projektów 1.3. Przeciążenie informacyjne w projekcie Rozdział 2 Komunikacja w standardach zarządzania projektami 2.1. Metodyki i standardy zarządzania projektami 2.2. Standard zarządzania projektami Project Management Institute 2.3. Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 2.4. Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu 2.5. Standard Polskie Wytyczne Kompetencje IPMA 2.6. Porównanie komunikacji w standardach zarządzania projektami 2.7. Modele dojrzałości projektowej a zarządzanie komunikacją 2.7.1. PM Solutions‘ Project Management Maturity Model (PMMM 2.7.2. Ocena poziomu dojrzałości projektowej w zarządzaniu komunikacją - wyniki badań Rozdział 3 Wpływ uwarunkowań organizacyjnych na komunikację w projekcie 3.1. Wpływ struktury organizacyjnej na komunikację w projekcie 3.2. Wpływ kultury organizacyjnej na komunikację w projekcie Rozdział 4 Podstawowe środki przekazu wykorzystywane w środowisku projektowym 4.1. Tradycyjne środki przekazu 4.2. Nowoczesne środki przekazu 4.3. Systemy dedykowane do zarządzania projektami Rozdział 5 Podstawy komunikacji w projektach 5.1. Komunikacja w projekcie 5.2. Zarządzanie komunikacją w projekcie 5.3. Komunikacja jako ciągły i wszechobecny proces w projektach 5.4. Rola skutecznego komunikowania się i zarządzania komunikacją 5.5. Komunikacja a świadomość i potrzeby interesariuszy 5.6. Komunikacja i zarządzanie komunikacją w cyklu życia projektu Rozdział 6 Komunikacja w zespole projektowym 6.1. Pojęcie, teoria i zasady komunikacji interpersonalnej 6.2. Nadawanie komunikatów 6.3. Konstrukcja komunikatu 6.4. Odbieranie komunikatów 6.5. Bariery komunikacyjne Rozdział 7 Komunikacyjne przykazania kierownika projektu 7.1. Inicjowanie - zrozumieć interesariuszy 7.2. Definiowanie - zdobyć zaufanie zespołu 7.2.1. Kierownik projektu a komunikacja w zespole 7.2.2. Jak komunikacja wpływa na relacje w zespole? 7.3. Planowanie - komunikuj zmianę 7.4. Realizacja - rozwiązuj konflikty 7.5. Zamknięcie - informacja zwrotna Rozdział 8 Narzędzia i dokumenty wspierające komunikację w projekcie 8.1. Narzędzia i dokumenty inicjowania komunikacji 8.1.1. Mapa interesariuszy 8.1.2. Wymagania klienta 8.1.3. Schemat organizacyjny projektu 8.1.4. Spotkanie inauguracyjne projektu 8.2. Narzędzia i dokumenty planowania komunikacji 8.2.1. Plan komunikacji - plan zarządzania komunikacją 8.2.2. System kontroli dokumentów projektowych - repozytorium projektowe 8.2.3. Dokumentacja projektowa 8.2.4. Kalendarz projektu 8.2.5. Macierz odpowiedzialności 8.2.6. Zasady i reguły komunikacji w zespole 8.3. Narzędzia i dokumenty w procesie realizacji i kontroli komunikacji 8.3.1. Raporty 8.3.2. Spotkania statusowe 8.3.3. Protokoły z zebrań 8.3.4. Prezentacje projektu 8.4. Narzędzia i dokumenty w procesie zakończenia komunikacji 8.4.1. Lessons learned, doświadczenia projektowe 8.4.2. Akceptacja zakończenia projektu i rezultatów projektu Rozdział 9 Komunikacja w projektach - wyniki badań 9.1. Opis narzędzia do oceny stosowanego wsparcia w obszarze zarządzania komunikacją 9.2. Dobór próby badawczej 9.3. Charakterystyka próby badawczej 9.4. Wyniki badania
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 353
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146443 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 323-328.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności