156936
Brak okładki
Książka
W koszyku
(70-lecie Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Łódzkiego)
Rozdział 1 Model biznesu - istota i znaczenie dla systemu rachunkowości 1.1. Istota modelu biznesu 1.2. Model biznesu a rachunkowość - analiza relacji 1.3. Model biznesu w regulacjach sprawozdawczości organizacji Rozdział 2 Model biznesu - wyzwanie dla rachunkowości zarządczej 2.1. Rachunkowość zarządcza w opracowaniu i analizowaniu modeli biznesu 2.2. Model biznesu a rola specjalistów rachunkowości zarządczej 2.3. Zależności między elementami modeli biznesu - wyniki badań w rachunkowości zarządczej Rozdział 3 Model biznesu - wyzwanie dla rachunkowości finansowej 3.1. Model biznesu w wybranych publikacjach z zakresu sprawozdawczości finansowej 3.2. Bezpośrednie odniesienia do modelu biznesu w standardach sprawozdawczości finansowej lub jego projektach 3.3. Model biznesu a sprawozdanie finansowe przedsiębiorstw - przykład Rozdział 4 Model biznesu - wyzwanie dla sprawozdań z działalności (raportów zarządu) 4.1. Model biznesu w sprawozdaniach z działalności (raportach zarządu) 4.2. Prezentacja modelu biznesu w sprawozdaniu z działalności zgodnie z wytycznymi IASB (IFRS Pmctice Statement Management Commentary) 4.3. Prezentacja modelu biznesu w sprawozdaniu z działalności (raporcie strategicznym) zgodnie z wytycznymi Rady Sprawozdawczości Finansowej (FRC) w Wielkiej Brytanii 4.4. Prezentacja modelu biznesu w sprawozdaniu z działalności zgodnie z wytycznymi KSR 9 4.5. Prezentacja modelu biznesu w raportach strategicznych spółek notowanych na Giełdzie Londyńskiej - wyniki badań Rozdział 5 Model biznesu - wyzwanie dla audytu 5.1. Koncepcja badania sprawozdania finansowego opartego na ryzyku 5.2. Dotychczasowe badania w zakresie roli modelu biznesu w audycie 5.3. Identyfikacja i ocena ryzyka nieodłącznego a model biznesu jednostki 5.4. Identyfikacja ryzyka nieodłącznego przy uwzględnieniu informacji o modelu biznesu - studium przypadku Rozdział 6 Model biznesu - wyzwanie dla raportowania zintegrowanego 6.1. Raport zintegrowany - cel, przeznaczenie i elementy treści 6.2. Model biznesu - kluczowy element treści raportu zintegrowanego 6.3. Ujawnienia na temat modelu biznesu w raporcie zintegrowanym 6.4. Model biznesu w raportach zintegrowanych - wyniki badań literaturowych 6.5. Prezentacja modelu biznesu w raportach zintegrowanych wybranych spółek notowanych na GPW - wyniki badań empirycznych Załącznik. Przegląd definicji modelu biznesu według IIRC
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146444 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Miejsce wydania na podstawie strony wydawnictwa: http://www.nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [173]-184. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności