158660
No cover
Book
In basket
Reklama jako zjawisko społeczne 1.1.Historia reklamy 1.2.Definicje reklamy 1.3.Cele i funkcje komunikatu reklamowego 1.4.Kanały i kody stosowane w reklamie 1.5.Uczestnicy dyskursu reklamowego 1.6.Konteksty w reklamie Funkcje informacyjne i emocjonalne reklamy, wpływające na jej walor perswazyjny 2.1.Definicje informacji 2.2.Definicje emocji 2.3.Proporcje w komunikacie reklamowym 2.3.1.Funkcja informacyjna 2.3.2.Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie Manipulacja w przekazie reklamowym Postawy wobec reklam 4.1.Dzieci 4.2.Młodzież Czynniki wspomagające proces komunikacyjny pomiędzy nadawcą a odbiorcą przekazu reklamowego
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 146758 N (1 egz.)
Notes:
General note
W aneksie między innymi kwestionariusze ankiet.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [107]-110.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności