158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama jako zjawisko społeczne 1.1.Historia reklamy 1.2.Definicje reklamy 1.3.Cele i funkcje komunikatu reklamowego 1.4.Kanały i kody stosowane w reklamie 1.5.Uczestnicy dyskursu reklamowego 1.6.Konteksty w reklamie Funkcje informacyjne i emocjonalne reklamy, wpływające na jej walor perswazyjny 2.1.Definicje informacji 2.2.Definicje emocji 2.3.Proporcje w komunikacie reklamowym 2.3.1.Funkcja informacyjna 2.3.2.Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie Manipulacja w przekazie reklamowym Postawy wobec reklam 4.1.Dzieci 4.2.Młodzież Czynniki wspomagające proces komunikacyjny pomiędzy nadawcą a odbiorcą przekazu reklamowego
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146758 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
W aneksie między innymi kwestionariusze ankiet.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [107]-110.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności