158664
Książka
W koszyku
Arduino dla poczatkujących : podstawy i szkice / Simon Monk. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Oto Arduino Mikrokontrolery Płyty rozwojowe Płyta Arduino Zasilanie Złącza zasilania Wejścia analogowe Złącza cyfrowe Mikrokontroler Pozostałe podzespoły Początki Arduino Rodzina płyt Arduino Uno, Duemilanove i Diecimila Mega Nano Bluetooth Lilypad Inne "oficjalne" płytki Inne klony i odmiany Arduino Rozdział 2. Rozpoczynamy przygodę z Arduino Zasilanie Instalacja oprogramowania Ładowanie pierwszego szkicu Aplikacja Arduino Rozdział 3. Podstawy języka C Czym jest język programowania? Blink po raz kolejny Zmienne Eksperymentowanie w języku C Zmienne numeryczne i arytmetyka if for while Dyrektywa #define Rozdział 4. Funkcje Czym jest funkcja? Parametry Zmienne globalne, lokalne i statyczne Zwracanie wartości Zmienne innych typów float boolean Inne typy danych Styl zapisu kodu Wcięcia Nawiasy klamrowe otwierające Białe znaki Rozdział 5. Tablice i łańcuchy Zastosowanie tablic do alfabetu Morse'a i sygnału SOS Tablice łańcuchów Literały łańcuchowe Zmienne łańcuchowe Tłumacz alfabetu Morse'a Dane (73) Zmienne globalne i funkcja setup Funkcja loop Funkcja flashSequence Funkcja flashDotOrDash Składanie całości programu Rozdział 6. Wejścia i wyjścia Wyjścia cyfrowe Wejścia cyfrowe Rezystor podwyższający Wewnętrzny rezystor podwyższający Usuwanie stuków Wyjścia analogowe Wejścia analogowe Rozdział 7. Standardowa biblioteka Arduino Liczby losowe Funkcje matematyczne Manipulacja bitami Zaawansowane funkcje wejścia i wyjścia Generowanie tonów Wprowadzanie rejestru przesuwnego Przerwania Rozdział 8. Zapisywanie danych Stałe Dyrektywa PROGMEM EEPROM Przechowywanie wartości zmiennej typu int w pamięci EEPROM Przechowywanie wartości typu float w pamięci EEPROM (unie) Przechowywanie łańcucha w pamięci EEPROM Wymazywanie zawartości pamięci EEPROM Kompresja Kompresja zakresu Rozdział 9. Wyświetlacze LCD Tablica wyświetlająca komunikaty za pośrednictwem interfejsu USB Korzystanie z wyświetlacza Inne funkcje biblioteki wyświetlacza LCD Rozdział 10. Programowanie aplikacji sieci Ethernet Płytki pozwalające na pracę w sieci Ethernet Komunikacja z serwerami sieciowymi HTTP HTML Arduino w roli serwera sieci Web Konfigurowanie złączy Arduino za pośrednictwem sieci Rozdział 11. C++ i biblioteki Mechanizmy obiektowe Klasy i metody Przykład wbudowanej biblioteki Tworzenie bibliotek Plik nagłówkowy Plik implementacji
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII H 14
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152491 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147001 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Programming Arduino : getting started with sketches
Uwaga ogólna
Na książce: Wydanie 2 - dotyczy oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności