158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Określenie problemu badawczego i uzasadnienie wyboru tematu Zakres przestrzenny i czasowy Delimitacje obszarów aglomeracyjnych Zbiory obiektów badawczych Zakres czasowy opracowania Definicja pasażerskiego transportu multimodalnego Transport kolejowy jako przedmiot badań geograficznych Stan badań nad systemami transportowymi w obszarach aglomeracyjnych 29 Badania kameralne Analizy statystyczne Analizy przestrzenne i metody prezentacji kartograficznej Bonitacja punktowa i tabela znaków Badania terenowe Weryfikacja autobusowych rozkładów jazdy Inwentaryzacja infrastruktury przesiadkowej Obserwacja uczestnicząca Sieć kolejowa badanych obszarów aglomeracyjnych Uwarunkowania historyczne Stan obecny Sytuacja społeczno-gospodarcza badanych obszarów aglomeracyjnych Liczba ludności i gęstość zaludnienia Aktywność zawodowa ludności Podmioty gospodarcze Dojazdy do pracy w świetle badań GUS a natężenie ruchu na sieci kolejowej Dojazdy do pracy z gmin otaczających do rdzeni aglomeracji Natężenie ruchu pociągów regionalnych na obszarach aglomeracyjnych Dynamika dojazdów do pracy 2006-2011 na tle dynamiki natężenia kolejowego ruchu pasażerskiego 2005-2010 Ocena korzyści i niekorzyści wynikających z lokalizacji infrastruktury kolejowej względem elementów zagospodarowania przestrzennego obszarów aglomeracyjnych Rozmieszczenie stacji i przystanków kolejowych Rozmieszczenie stacji i przystanków względem sieci osadniczej stref podmiejskich Rozmieszczenie stacji i przystanków w rdzeniach aglomeracji Struktura użytkowania terenu strefy podmiejskiej w buforze 1 km od linii kolejowej Diagnoza poziomu wdrożenia rozwiązań multimodalnych w rejonie wytypowanych węzłów przesiadkowych w strefach podmiejskich Integracja kolei z transportem autobusowym Stan rozwoju oraz integracja infrastruktury autobusowej i kolejowej Kierunki obsługi, częstotliwość kursowania oraz integracja rozkładów jazdy pociągów i autobusów międzygminnych Konkurencyjność czasowa kolei względem transportu autobusowego w dojazdach ze stref podmiejskich do rdzeni aglomeracji Konkurencyjność czasowa kolei względem transportu indywidualnego w dojazdach ze stref podmiejskich do rdzeni aglomeracji Rozwiązania P + R Rozwiązania B+R Kolejowe inwestycje infrastrukturalne w obszarach aglomeracyjnych w kontekście postanowień dokumentów strategicznych Inwestycje przedakcesyjne oraz pierwszej perspektywy 2004-2006 Inwestycje zrealizowane w ramach perspektywy 2007 -2013 Inwestycje realizowane i planowane w perspektywie 2014-2020 Aspekty organizacyjne determinujące atrakcyjność transportu kolejowego jako środka służącego dojazdom do pracy Kolejowi przewoźnicy pasażerscy na obszarach aglomeracyjnych Oferty specjalne dla pasażerów Współpraca między przewoźnikami Synteza stanu i perspektyw wykorzystania transportu kolejowego w codziennych dojazdach do pracy na obszarach aglomeracyjnych w Polsce Typologia linii kolejowych w dziesięciu obszarach aglomeracyjnych Ranking badanych obszarów aglomeracyjnych
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 206
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14690 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia i netografia na stronach 143-152.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla naukowców i szerokiego grona praktyków - ekspertów z dziedziny planowania przestrzennego, polityki transportowej i zarządzania transportem publicznym, w tym pracowników instytucji rządowych i samorządowych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności