158664
Book
In basket
2.OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ŻEGLUGI 2.1.Akweny i infrastruktura wodna 2.2.Rodzaje żeglugi 2.3.Środki transportu wodnego 2.4.Zagrożenia w żegludze 3.CHARAKTERYSTYKA STATKU JAKO ŚRODKA TRANSPORTU 3.1.Rola jednostek pływających w rozwoju cywilizacyjnym 3.2.Statek jako jednostka pływająca poruszająca się za pomocą własnego napędu 3.3.Bezpieczeństwo struktury funkcjonalno-przestrzennej statku 4.UKŁADY NAPĘDÓW GŁÓWNYCH JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH 4.1.Charakterystyka napędów głównych jednostek pływających 4.2.Sprawność i niezawodność układu napędowego 4.3.Sytuacje nadzwyczajne wynikające z awarii układu napędowego statku morskiego 4.4.Determinanty zapewnienia niezawodności napędu głównego statku morskiego 5.SILNIKI SPALINOWE TŁOKOWE UKŁADU NAPĘDOWEGO WIELKICH MOCY 5.1.Rodzaje silników (SG) wykorzystywanych w układach napędowych statków morskich 5.2.Silnik wolnoobrotowy wodzikowy 5.3.Sprawność i niezawodność silników wolnoobrotowych wodzikowych 5.4.Rozwiązania innowacyjne 6.DIAGNOSTYKA SILNIKA NAPĘDU GŁÓWNEGO STATKU MORSKIEGO 6.1. Charakterystyka systemów diagnostycznych (SDG) 6.1.1. Silnik wolnoobrotowy wodzikowy jako system diagnozowany 6.1.2.Systemy diagnozujące silniki wolnoobrotowe wodzikowe 6.1.3.Rozpoznawanie przeszłych stanów silnika jako genezy przyczyn jego nie¬sprawności 6.1.4.Przewidywanie przyszłych horyzontów czasowych zmian stanu silnika 6.2.Parametry pracy silnika z uwzględnieniem ich przydatności diagnostycznej 6.3.Praktyka diagnozowania silników statku morskiego 7.WYBRANE ASPEKTY EKSPLOATACJI SILNIKA NAPĘDU GŁÓWNEGO STATKU MORSKIEGO 7.1.Eksploatacja silnika wolnoobrotowego wodzikowego jako kluczowej składowej na¬pędu głównego statku 7.2.Model procesu eksploatacji silnika głównego statku w aspekcie bezpieczeństwa żeglugi 7.2.1.Trafność i wiarygodność diagnozy stanu technicznego silnika 7.2.2.Zastosowanie wektora kompetencji do analizy sytuacji nadzwyczajnych z na¬pędami statków morskich 7.3 Model doboru napędu statku morskiego według wybranych kryteriów 7.4.System ekspertowy kontroli, sterowania i wsparcia decyzji eksploatacyjnych w żegludze 7.4.1.Sztuczne sieci neuronowe w diagnostyce systemów technicznych 7.4.2.Klasyfikator stanów technicznych silnika 7.4.3.Wpływ poziomu kompetencji załogi nowoczesnego statku morskiego na bez-pieczeństwo żeglugi 8.Walory opracowanego modelu systemu ekspertowego diagnostycznego
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 208
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147640 E N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 257-267.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności