158660
Książka
W koszyku
(Samorząd Terytorialny w XXI wieku)
Podmiotowość i komunikacja w samorządzie terytorialnym Podmiotowość człowieka Wprowadzenie w zagadnienie podmiotowości Podmiotowość jako kategoria filozoficzna Podmiotowość w koncepcjach psychologicznych Wewnętrzność czy Zewnętrzność? Komponenty poczucia podmiotowości w koncepcjach psychologicznych Poczucie sprawiedliwości Poczucie sprawstwa Wolność wyboru Dlaczego ludzie nie bywają podmiotami? . Antyteza podmiotowości czyli alienacja człowieka Podmiotowość W socjologii Podmiotowość polityczna . Podmiotowość prawna Podmiotowość-próba syntezy . Podmiotowość komunikacyjna? Podmiotowość-podsumowanie Podmiotowość samorządu terytorialnego Idea podmiotowości w samorządzie Podmiotowość w definicjach samorządu Samorządność w Polsce - idee arzeczywistość reaIizowana Na przestrzeni lat Społeczność lokalna a wspólnota samorządowa Społeczeństwo obywatelskie Partycypacia w samorządzie Wybory jako przejaw partycypacji społecznej Konsultacje społeczne jako sposób urzeczywistnienia demokracji partycypacyjnei Badania społeczne jako narzędzie dialogu społecznego Budżet partycypacyjny . Alternatywne formy partycypacji Internet jako płaszczyzna partycypacji społecznej Polityka komunikacyina samorządu terytorialnego Znaczenie komunikacji dla funkcjonowania samorządu terytorialnego obowiązki komunikacyjne samorządu Społeczeństwo informacyjne i jego wyzwania PolitykainformacyjnajednostkisamorządoweJ . Marketing terytorialny jako element polityki komunikacyjnej Realizacja polityki informacyjnej Bariery polityki informacyjne Instrumenty polityki informacyjnej samorządów Wykorzystanie instrumentów komunikacyjnych Zainteresowanie i poczucie poinformowania o sprawach lokalnych Skuteczność komunikowania samorządów terytorialnych w Polsce Żródla informacji o sprawach lokalnych Wzajemne postrzeganie mieszkańców samorządu Miejsce komunikacji samorządowej w systemie komunikowania lokalnego ogólna charakterystyka komunikowania lokalnego Media lokalne Prasa lokalna Prasa lokalna w lnternecie Lokalne media elektroniczne Radio lokalne Telewizja lokalna Internet na poziomie lokalnym Inne sposoby komunikowania lokalnego Dziennikarstwo lokalne Funkcje mediów lokalnych Trudności i wyzwania komunikowania lokalnego Komunikowanie samorządowe Media samorządowe Typologia mediów samorzqdowych Prasa samorządowa Radio samorządowe Samorządowa telewizja kablowa Internet jako narzędzie komunikacji samorzqdowej Kontrowersje wokół mediów samorządowych Funkcje komunikowania samorządowego Wyzwania komunikowania samorządowego Komunikacia w środowisku lokalnym źródła informacji lokalnej . Ocena działalności władz zmierzającej do poznania Zdania obywateli Aktywność w środowisku lokalnym Znajomość najważniejszych osób w otoczeniu lokalnym Udział w lokalnych wyborach Wyrażanie zdania w przestrzeni lokalnej Przekonania na temat aktywności obywatelskiej Świadomość prawa i instrumentów działania w przestrzeni lokalnej Przekonania na temat sposobów działania w przestrzeni lokalnej Przynależność do organizacii Budżet obywatelski Wymiar aktywności w środowisku lokalnym _ podsumowanie Podmiotowość ogólna Poczucie sprawiedliwości Poczucie bezpieczeństwa Poczucie integracji z miejscowością Możliwość samorealizacji Wygłaszanie kontrowersyjnych opinii – niezależność odotoczenia Poczucie bycia szanowanym Poczucie podmiotowości ogólnej-podsumowanie Podmiotowość komunikacyina Bycie informowanym o wydarzeniach w otoczeniu lokalnym Bycie informowanym w kwestiach indywidualnie ważnych . ocena własnej aktywności w procesie komunikowania Poczucie skuteczności komunikacyjnej Poczucie poinformowania praktycznego Wyrażanie własnego zdania Podmiotowość komunikacyjna i jej korelaty ' Zainteresowanie życiem lokalnym a podmiotowość komunikacyjna Źródła informacji lokalnej a podmiotowość komunikacyjna Dostrzeganie działań władz mających na celu komunikację dwustronną A poczucie podmiotowości komunikacyjnej Sposoby wyrażania zdania w przestrzeni publicznej a podmiotowość komunikacyjna Poczucie podmiotowości - implikacje działania w środowisku lokalnym Czy samorząd potrzebuje podmiotowości komunikacyinej ogólny stan podmiotowości wspólnot samorządowych Naimocniejsze aspekty podmiotowości Najsłabsze strony podmiotowości . Najważniejsze o graniczenia partycypacji społecznej w świetle Przeprowadzonych badań Weryfikacja hipotez badawczych Implikacje wyników badań dla komunikowania samorządowego Czy samorządy są skuteczne w komunikacji Największe braki w komunikacji Wyzwania dla komunikacji samorządowe
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6000 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 436-461.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja współfinansowana przez Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności