158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
2.1. Rodzaje zawieszeń pojazdów samochodowych 2.2. Wymagania stawiane zawieszeniom 2.3. Uproszczenia wprowadzane w schematach konstrukcyjnych zawieszeń zależnych pojazdów samochodowych 2.4. Klasyczne metody doboru i obliczeń metalowych elementów sprężystych zawieszenia samochodu 3. M o d e l e WEDŁUG MES ZAWIESZEŃ WYPOSAŻONYCH W METALOWE RESORY 3.1. Elementy skończone wykorzystywane do modelowania metalowych elementów sprężystych 3.2. Podstawy teoretyczne (założenia, związki geometryczne, fizyczne) 3.3. Macierze transformacji uogólnionych przemieszczeń wybranych węzłów elementów pomiędzy układami współrzędnych 3.4. Równania równowagi 3.5. Modele MES metalowych elementów sprężystych 4. A l g o r y tm o b l i c z e ń i o p t y m a l i z a c j i m e t a l o w y c h r e s o r ó w 4.1. Sformułowanie zadania optymalizacji w algorytmie obliczeń resorów wielopiórowych 4.1.2. Wybór metody optymalizacji 4.2. Algorytm 4.3. Przykład zastosowania algorytmu 5. B a d a n i a e k s p e r y m e n t a l n e w y k o r z y s t a n e d o w e r y f i k a c j i m o d e l i m e s . . . 61 5.1. Badania eksperymentalne podstawowych charakterystyk 5.1.1. Badania quasi-statyczne wybranych charakterystyk resorów wielopiórowych - wyznaczanie pętli histerezy Ocena wpływu częstotliwości wymuszenia na przebieg dynamicznych charakterystyk sprężystych resoru 5.1.3. Badania resoru obciążeniem udarowym 5.1.4. Analiza obciążeń cieplnych resoru podwójnego 5.1.5. Pomiar naprężeń 6. P r a k t y c z n e z a s t o s o w a n ie m e t o d y k i 6.1. Prototypowe resory paraboliczne do zawieszeń zależnych autobusów rodziny Autosan H9 6.1.1. Wybrane wyniki badań numerycznych 6.1.2. Wybrane wyniki badań eksperymentalnych wielopiórowych resorów przeznaczonych do zawieszenia autobusu Autosan H9 6.2. Prototypowe resory wielopiórowe do zawieszeń zależnych samochodów ciężarowych o dmc 6.2.1. Wybrane wyniki badań numerycznych i doboru resorów podwójnych wielopiórowych do zawieszenia tylnego 6.2.2. Wybrane wyniki badań eksperymentalnych prototypowego resoru podwójnego do tylnego zawieszenia zależnego samochodu ciężarowego o dmc
Sygnatura czytelni BMW: VIII D 166
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147802 N, M 14730 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147801 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 131-142.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności