158664
Book
In basket
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie 2, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 24 cm.
Turystyka w gospodarce narodowej Turystyka jako przedmiot badań ekonomicznych Miejsce turystyki w strukturze gospodarki Ekonomiczne funkcje turystyki Gospodarka turystyczna Otoczenie gospodarki turystycznej Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego Istota i zakres rynku turystycznego Cechy rynku turystycznego Relacje na rynku turystycznym . Modele rynku turystycznego Struktura rynku turystycznego Metodyka analizy struktury rynku turystycznego Struktura podmiotowa rynku turystycznego Przedsiębiorstwa turystyczne Destynacje turystyczne Konsumenci turystyczni Wprowadzenie do struktury przedmiotowej rynku turystycznego Popyt turystyczny Podstawowe kategorie popytowe w turystyce Determinanty poziomu popytu turystycznego . Zachowania konsumentów turystycznych na rynku Modele konsumpcji na rynku turystycznym Współczesne trendy w popycie turystycznym Podaż turystyczna Produkt turystyczny Walory i atrakcje turystyczne Zagospodarowanie turystyczne Usługi turystyczne Zintegrowany produkt turystyczny Oferta turystyczna Wymiary oferty turystycznej Cena oferty turystycznej Jakość oferty turystycznej Jakość usług turystycznych Jakość produktu turystycznego obszaru Jakość obsługi konsumenta turystycznego Certyfikacja jako narzędzie oddziaływania na jakość oferty na rynku turystycznym Polityka turystyczna Istota polityki turystycznej Determinanty polityki turystycznej Struktura podmiotów polityki turystycznej Metody i instrumenty polityki turystycznej Rynek touroperatorski jako szczególny obszar regulacji Turystyka społeczna jako sposób oddziaływania państwa na popyt turystyczny Fundusze Unii Europejskiej w regionalnej i lokalnej polityce turystycznej Kierunki kształtowania polityki turystycznej Procesy kształtowania rynku turystycznego Działania marketingowe w kształtowaniu oferty na rynku turystycznym Wprowadzenie do zagadnień marketingu turystycznego Orientacja marketingowa podmiotów rynku turystycznego Struktura instrumentów marketingowych Cykl życia produktu turystycznego Marka turystyczna E-rynek turystyczny Procesy innowacyjne na rynku turystycznym Strategie na rynku turystycznym Satysfakcja konsumenta turystycznego Współczesne tendencje funkcjonowania rynku turystycznego Globalizacja rynku turystycznego Asymetria informacji na rynku turystycznym Zrównoważony rynek turystyczny Kontrowersyjne obszary rynku turystycznego Rynek turystyczny a rynki substytucyjne Zjawiska kryzysowe na rynku turystycznym, overtourism i postturystyka
Sygnatura czytelni BWF: XII J 48
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154824 N, 147803 N, 154823 N, 147804 N (4 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8310 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia oraz netografia na stronach 353-373.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności