158722
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Kolejowe systemy telekomunikacyjne - geneza i rozwój 1.1.Geneza systemów telekomunikacyjnych 1.2.Systemy radiołączności stosowane na PKP Rozdział 2: Problematyka transmisji radiowej w kolejowych systemach łączności 2.1.Charakterystyka sygnału i jego zakłóceń w kolejowych systemach radiokomunikacji wąskopasmowej 2.2.Charakterystyka kanałów radiowych w radiokomunikacji kolejowej 2.3.Praca kolejowych systemów radiokomunikacyjnych w obecności zakłóceń 2.4.1.Analiza zjawisk w kolejowym kanale łączności 2.4.2.Wpływ szumu na odbiór sygnałów w kolejowych systemach radiołączności 2.5.Charakterystyka transmisji radiowej przyziemnej dla kolejowych systemów łączności 2.5.1.Modele toru i łącza radiowego kolejowych systemów radiokomunikacyjnych 2.5.2.Ogólna charakterystyka transmisji przyziemnej przedhoryzontowej 2.5.3.Ogólna charakterystyka transmisji przyziemnej pozahoryzontowej 2.5.4.Pojęcie zasięgu rzeczywistego 2.6.Interferencje sygnałów w kolejowych systemach łączności 2.6.1.Zakłócenia interferencyjne współkanałowe w kolejowych środkach łączności 2.6.2.Analiza ogólna interferencji dla kolejowych środków łączności 2.7.Elementy analizy ruchu abonenckiego Rozdział 3: Charakterystyka modeli propagacyjnych w radiokomunikacji 3.1.Model propagacyjny w wolnej przestrzeni 3.2.Klasyfikacja fal radiowych 3.3.Pierwsza strefa Fresnela 3.4.Podział modeli propagacyjnych 3.4.1. Modele empiryczne 3.4.1.1.Model Okumura-Hata 3.4.1.2.Przykład wykorzystania metody planowania radiowego z wykorzystaniem Modelu Okumura-Hata dla systemu GSM-R na Linii E-30 3.4.1.3.Metoda analizy 3.4.1.4.COST231-Hata model 3.4.2.Model COST 231Walfish-Ikegami 3.4.3.Modele deterministyczne 3.4.4.Modele losowe 3.4.3.1. Model Rayleigha 3.4.4.Wyznaczanie parametrów kanału z zanikami dla radiołączności GSM-R i LTE Rozdział 4: Charakterystyka systemów łączności stosowanych na PKP 4.1.Łączność telefoniczna i transmisja danych przewodowa 4.2.Łączność radiotelefoniczna 4.2.1. System RADIOSTOP 4.3.Systemy informacji pasażerskiej 4.3.1.Architektura systemu 4.3.2.Centralny System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej Rozdział 5: Analogowy wąskopasmowy system telefonii komórkowej 5.1.Architektura systemu NMT 5.1.1.Model warstwowy systemu NMT 5.1.2.Centrala systemu komórkowego MTX 5.1.3.Stacja bazowa 5.1.4.Stacja ruchoma 5.2.Parametry techniczne systemu NMT 450i 5.2.1.Procedury systemowe 5.2.2.Śledzenie położenia abonenta 5.2.3.Przekazywanie połączenia 5.2.4.Identyfikacja abonenta 5.3.Pojemność systemu 5.4.Usługi oferowane w systemie Rozdział 6: System radiołączności dla kolei oparty o standard GSM-R 6.1. Charakterystyka GSM-R 6.1.1.Usługi GSM-R 6.1.2.Handover w systemie GSM-R 6.1.3.Ograniczenia GSM-R Rozdział 7: Wykorzystanie innych technologii telekomunikacyjnych na kolei 7.1.Wykorzystanie technologii bezprzewodowej 7.1.1. Wykorzystanie łączności radiowej do sterowania ruchem kolejowym 7.2.Wykorzystanie technologii nawigacji satelitarnej w transporcie kolejowym 7.2.1.Określenie pozycji za pomocą satelitów systemu GPS 7.2.2.Wykorzystanie techniki satelitarnej do pozycjonowania wad w szynach w wagonie diagnostycznym 7.2.3.Koncepcja wykorzystania techniki satelitarnej do pozycjonowania wad w szynach w ręcznym defektoskopie diagnostycznym 7.3.Metody lokalizacji pociągu na szlaku kolejowym 7.3.1.Wykorzystanie systemu GPS na liniach małoobciążonych 7.3.2.Ruchomy odstęp blokowy wykorzystujący system GPS 7.3.3.Wykorzystanie odmiany różnicowej systemu GPS do zwiększenia dokładności wyznaczania pojazdu na szlaku kolejowym
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 212
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 147830 E N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca języka
Przedmowa i spis treści także w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności