158664
No cover
Book
In basket
Współczesna edukacja menedżerska : badania etnograficzne / Agnieszka Postuła. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2019. - 290, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do problematyki edukacji menedżerskiej 1.1. Przedmiot i cel opracowania 1.2. Podstawy teoretyczne 1.3. el naukowy i problemy badawcze 1.4. Metodologia badań 1.5. Struktura 2. Zarządzanie a edukacja menedżerska 2.1. Zarządzanie i organizacje 2.2. Edukacja menedżerska 2.3. Studia Master of Business Administration 2.4. Krytyczna edukacja menedżerska 2.5. Kogo kształcą szkoły biznesu? 3. Kultura menedżerska/kultura profesjonalna 3.1. Profesja menedżera 3.2. Funkcje menedżerskie 3.3. Role menedżerskie 3.4. Kompetencje menedżerskie 3.5. Wartości menedżerskie 3.6. Tożsamość menedżerska 3.7. Autorytet menedżera 4. Wyniki badań etnograficznych 4.1. Nota metodologiczna 4.2. Perspektywa studentów Kto studiuje zarządzanie? Sylwetki studentów Pomysły i plany na przyszłość Motywacje i oczekiwania studentów Uwarunkowania społeczno-pokoleniowe 4.3. Perspektywa absolwentów Kim jest absolwent szkoły biznesu? Sylwetki menedżerów Praktyczna definicja i rola menedżera Kompetencje menedżerskie a wartości menedżerskie Menedżer jako autorytet 4.4. Rola i wyzwania edukacji menedżerskiej Krytyka edukacji menedżerskiej Metody kształcenia Rekrutacja menedżerów 5.1. Przyszłość edukacji menedżerskiej 5.2. Kształcenie menedżerów 5.3. Programy i metody nauczania - perspektywa menedżerska 5.4. Typologie uczelni 5.5. Nowa rola nauczyciela
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147931 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147930 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 271-290.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności